但係因為 4AT 普遍輕過5AT 唔少, 有不同車款, 同一model 新年份只改波箱, 同款計 4AT 反而仲慳油過5AT.  ...
mo9394 發表於 2023-2-23 14:33



其實只係睇尾牙

好多大cc車4AT OD行緊千幾兩千轉己經100

法國1.4車仔可以行緊4千幾轉

TOP

本帖最後由 kanduki 於 2023-2-24 10:07 編輯

回覆 31# Dcup


十幾年前開始
差唔多全部大部分NA機器
入氣果邊都有VVT可以行miller cycle
行到兩千幾轉都唔一定代表食油

TOP

回覆  Dcup


十幾年前開始
差唔多全部大部分NA機器
入氣果邊都有VVT可以行miller cycle
行到兩千 ...
kanduki 發表於 2023-2-24 10:04


而家新果副1.5 得三缸添... 加埋D-4 direct injection, 新Sienta 果副.... 加個direct shift CVT ...

TOP

而家新果副1.5 得三缸添... 加埋D-4 direct injection, 新Sienta 果副.... 加個direct shift CVT ... ...
ckkong97 發表於 2023-2-24 10:57


新一代三缸好似話好過四缸 (計埋環保同耗油要求的話)

TOP

本帖最後由 ckkong97 於 2023-2-24 12:06 編輯
新一代三缸好似話好過四缸 (計埋環保同耗油要求的話)
mo9394 發表於 2023-2-24 11:50

輸出仲高過上一代1.5四缸
香港應該所有貴既車都會變晒電車
豐田只會淨番車仔同七人車有人買
我都明日系點解轉電車慢,日本根本唔夠電,地震斷電起上黎hybrid 仲要變身發電機出110v  

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 kanduki 於 2023-2-24 13:39 編輯
新一代三缸好似話好過四缸 (計埋環保同耗油要求的話)
mo9394 發表於 2023-2-24 11:50



三缸排氣完全無重疊
Mazda3 BM副P5-VPS
為咗隔絕死氣倒灌去另一隻缸
要嘥咗唔少空間重量同成本
整抽4-2-1蕉唻配合

三缸偈啲死氣蕉慳出唻嘅空位
仲可以將隻催化擺埋向引擎艙度就得
(近排唔少地區架車俾賊鋸走車底隻催化 )

TOP

新的mazda 3/6 後輪都改動左做扭力梁, 但唔係一碌偷薄左的固定扭力就當係, 係設計成有一定扭動能力(在不同 ...
mo9394 發表於 2023-2-23 14:19



跑車唔用扭力樑
我覺得係因為對改裝唔友善
成條擔All in 1嘅設計
要落場或狗肉想將定位同硬度大改
俾人校嘢換嘢加嘢嘅位置比獨立懸掛少...

TOP

幾多元素都好,其實都係按市場需要百貨應百客啫。

要慳油又要低一級牌費又怕壞turbo咪細CC NA偈搭個CVT囉
...
siacelestar 發表於 2023-2-23 03:33 PM

真 新小露寶真係神腳車

via HKEPC Reader for Android

TOP

非獨立懸掛,架車要乘重,Truck,Pickup,就話啫!
地獄腳車,好似 Echo,N box,Fit,wagon R,點洗用非獨 ...
blkbd5 發表於 2023-2-23 11:40 AM

都唔好話 上排車房被左部echo verso 好劈得下

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 lyh1993 於 2023-3-1 20:34 編輯
6AT唔係common d?
red666devil 發表於 2023-2-23 09:10 AM

4AT 用兩套行星牙就做到四前一後 所以結簡單好多
又平又耐用

via HKEPC Reader for Android

TOP