Dcup 當前離線
進階會員
但係因為 4AT 普遍輕過5AT 唔少, 有不同車款, 同一model 新年份只改波箱, 同款計 4AT 反而仲慳油過5AT. ... mo9394 發表於 2023-2-23 14:33
TOP
kanduki 當前在線
ckkong97 當前在線
間呎II 號
特級會員
回覆 Dcup 十幾年前開始 差唔多全部大部分NA機器 入氣果邊都有VVT可以行miller cycle 行到兩千 ... kanduki 發表於 2023-2-24 10:04
mo9394 當前離線
而家新果副1.5 得三缸添... 加埋D-4 direct injection, 新Sienta 果副.... 加個direct shift CVT ... ... ckkong97 發表於 2023-2-24 10:57
新一代三缸好似話好過四缸 (計埋環保同耗油要求的話) mo9394 發表於 2023-2-24 11:50
新的mazda 3/6 後輪都改動左做扭力梁, 但唔係一碌偷薄左的固定扭力就當係, 係設計成有一定扭動能力(在不同 ... mo9394 發表於 2023-2-23 14:19
lyh1993 當前離線
紅色CM690擁有者
幾多元素都好,其實都係按市場需要百貨應百客啫。 要慳油又要低一級牌費又怕壞turbo咪細CC NA偈搭個CVT囉 ... siacelestar 發表於 2023-2-23 03:33 PM
非獨立懸掛,架車要乘重,Truck,Pickup,就話啫! 地獄腳車,好似 Echo,N box,Fit,wagon R,點洗用非獨 ... blkbd5 發表於 2023-2-23 11:40 AM
6AT唔係common d? red666devil 發表於 2023-2-23 09:10 AM