提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我月入兩萬都學人養車

TOP

本帖最後由 lolololl 於 2021-3-19 10:40 編輯

關你鬼事咩 人地養得起咪得

TOP

公司個VENDOR,五萬人工養兩架車,一架BENTLEY,一架BENZ。日日返工開車。
佢話無兒無女,最大興趣就係玩車。

不過公司有車位比VENDOR免費泊車,佢應該自己都要屋企有兩個位。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 34# iPAQ

咁利害? 公司有車位俾埋佢好好多!
B記咩models?  除非佢本身有錢唔使供車,否則50K好難養架新機B記。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我外父買左車位俾我,其實都唔洗點養,係得d雜費油錢

TOP

本帖最後由 Mincho 於 2021-3-22 14:17 編輯

回覆 38# jholeass


你外父對你唔錯呀, 我係自己買。
唔係佢唔好, 只不過我無理由要求老人家買俾我。

TOP

我以前有個同事月入5000蚊。

一樣養得起架錢七。

因為朋友轉賬價比較平。而且執過嚟。

玩咗幾個月轉手賣出去仲賺咗幾千。

TOP