本帖最後由 jazz2014 於 2020-1-20 08:30 編輯
拿比個我個人想當年既參考你
學車畢業就冇揸車 雪牌幾年 乜 突然間行個商場買左架新車 廿幾萬
好啦 乜鬼都唔識 冇朋友揸車 完全唔識 sales帶我攪文件 ...0ncb
第一筆 比2萬(供頭會)六期
洗左幾多如下:(以月計)
1. 月供4000左右( 包埋頭年全保,仲話咁你又上會又全保 咁傻仔,大佬0ncb呀),你可以頭年保唔上會自己比一萬 ,供小一千
2 牌費 328
3 停車場2500
4 洗費 2000(油錢加隧道 假日車係咁啦)
5 定期返去驗車 500/月 半年返去一次 (又會有人講出黎邊有人返去車行check車架,硬係街啦,但我話你知大把。仲要早兩個月book)
6留多6-800 假日出去泊車 去尖沙咀 cwb 平均一百蚊一日(窮人敢唔泊街)
以上價錢未計自己買野返黎洗車 同埋玩改裝
加晒上面剛好一萬多幾百 ....(第2年會多DD 因為要自己比保險 冇得包上會到 有得ncb 7~8千開始越來越平)
值唔值就自己 覺得 不過我覺得值既... |