揸jazz 1-2人上大山都4000轉上斜 S波,有時吾高轉下,架車會好「立」

TOP

唔係 因為習慣左輕鬆渣 真係勁小上到3千轉
加上cvt 3千轉都都係唔去加上鈄 我怕咁谷會死 ...
jazz2014 發表於 2017-8-30 08:09


Sienta 上 4000 轉係比較嘈就真
另外架車食偈油, 補完油都會好去啲 (但可能係心理作用 )

TOP

C-MAX 只坐過一次, 感覺係, 度門好Q 重
另一樣野, 始終都係不如日本車果種空間感

TOP

廿三萬titanium係抵不過香港無零件係難攪D...
無電門係惡攪 門重老婆仔女一定唔likey
1.5turbo係幾爽同慳油
後面兩個位好底headroom

我係車主(英國)若有日本七人車揀我一定唔揀ford....
再買我會買BMW 2GT

TOP

本帖最後由 poopies 於 2017-9-6 00:35 編輯
廿三萬titanium係抵不過香港無零件係難攪D...
無電門係惡攪 門重老婆仔女一定唔likey
1.5turbo係幾爽同慳油 ...
howardbut 發表於 2017-9-5 05:11

英國點會無日本七人車, 先唔講由日本直接入口的CUBE、StepWGN、Odyssy,
行貨有Nissan X-Trail / 豐田Proace verso family, 唔介意二手車就睇埋Mazda 5。

再唔係Kia都有部Carens, 不過呢部韓國車問題唔係機件, 而係內裝。
中排中間位條安全帶會橫跨後排乘客塊臉,完全唔知咩玩法。

TOP