sport 當前離線
進階會員
有冇人試過呢隻? 孔明仔 發表於 2018-1-2 15:22
TOP
我幫襯開間車房要$900 連油隔風隔 via HKEPC Reader for Android DeathSon 發表於 2018-1-2 21:08
DeathSon 當前離線
特級會員
用咩油,原廠油/風格? sport 發表於 2018-1-6 20:29
我返廠淨油佢都收我成千........... 一樣係 Shell Helix Ultra... 5.x liter alanhippo 發表於 2017-12-5 12:22
個fd講過下唔記得 話係價錢係中上 我自己唔熟 油風隔下次問下車房 上次係換皮帶同啤鈴順手換埋偈油 其實 ... DeathSon 發表於 2018-1-6 20:34
有冇叫車房睇埋水泵? sport 發表於 2018-1-6 20:40
無 點解要睇水泵? 請指教 via HKEPC Reader for Android DeathSon 發表於 2018-1-6 20:45
水泵靠皮帶運行轉,個啤呤會金屬疲勞,換得皮帶,順便睇埋,轉吓佢順唔順,如唔順開始打柴,隨時會暗漏水 ... sport 發表於 2018-1-6 21:06
computer1975 當前離線
買左油去邊度換? 定係DIY? backspace-hk 發表於 2017-12-5 13:05