有冇人試過呢隻?
孔明仔 發表於 2018-1-2 15:22

我唔會用

TOP

我幫襯開間車房要$900
連油隔風隔

via HKEPC Reader for Android
DeathSon 發表於 2018-1-2 21:08

用咩油,原廠油/風格?

TOP

用咩油,原廠油/風格?
sport 發表於 2018-1-6 20:29

個fd講過下唔記得
話係價錢係中上
我自己唔熟
油風隔下次問下車房
上次係換皮帶同啤鈴順手換埋偈油
其實都係行左5000

via HKEPC Reader for Android

TOP

我返廠淨油佢都收我成千........... 一樣係 Shell Helix Ultra... 5.x liter
alanhippo 發表於 2017-12-5 12:22

返廠差唔多啦,請保安係閘口交收出入閘紙,都要$。

TOP

個fd講過下唔記得
話係價錢係中上
我自己唔熟
油風隔下次問下車房
上次係換皮帶同啤鈴順手換埋偈油
其實 ...
DeathSon 發表於 2018-1-6 20:34

行左5000要換油,我就3500-4500換

TOP

個fd講過下唔記得
話係價錢係中上
我自己唔熟
油風隔下次問下車房
上次係換皮帶同啤鈴順手換埋偈油
其實 ...
DeathSon 發表於 2018-1-6 20:34

有冇叫車房睇埋水泵?

TOP

有冇叫車房睇埋水泵?
sport 發表於 2018-1-6 20:40


點解要睇水泵?
請指教

via HKEPC Reader for Android

TOP


點解要睇水泵?
請指教  

via HKEPC Reader for Android
DeathSon 發表於 2018-1-6 20:45

水泵靠皮帶運行轉,個啤呤會金屬疲勞,換得皮帶,順便睇埋,轉吓佢順唔順,如唔順開始打柴,隨時會暗漏水,當發覺熱度最高時,可能冇哂水,小則燒爭口,大則會冧偈。「尤其皮帶响要留意」

TOP

水泵靠皮帶運行轉,個啤呤會金屬疲勞,換得皮帶,順便睇埋,轉吓佢順唔順,如唔順開始打柴,隨時會暗漏水 ...
sport 發表於 2018-1-6 21:06

Thanks Ching  
又學到野

via HKEPC Reader for Android

TOP

買左油去邊度換? 定係DIY?
backspace-hk 發表於 2017-12-5 13:05

車房換,因車頭底個Jack point太值低放不到飛機積

via HKEPC Reader for Android

TOP