睇下你咩用途,我以前搓FREED, 覺得非常實用.

TOP

第五項,非獨立懸掛,有乜好處,除左減成本?
blkbd5 發表於 2023-2-23 03:52

off road

TOP

非獨立懸掛,架車要乘重,Truck,Pickup,就話啫!
地獄腳車,好似 Echo,N box,Fit,wagon R,點洗用非獨立懸掛,而犧牲操控同舒適呢!

TOP

回覆 23# blkbd5


非獨立就操控同舒適唔好
細緻去睇啲所謂獨立懸掛
加咗條防傾桿駁住左右兩邊
就已經唔係100%獨立

你提果啲淨重得一噸左右既細車
如果用盡香港法例上限
連司機坐滿四五個大舊佬
再放夠200kg行李
載重比例仲勁過啲貨van同五噸半

TOP

6AT 多數各廠係有自家技術, 4AT/5AT 就比較大路. 如果計地獄車就 4AT 易整好多, 係高速用油較多比較差. ...
mo9394 發表於 2023-2-23 09:41


4AT上高速, 如果正常中線車速差唔多2千轉, 要慳油就跟巴士行70

TOP

本帖最後由 mo9394 於 2023-2-23 14:43 編輯

新的mazda 3/6 後輪都改動左做扭力梁, 但唔係一碌偷薄左的固定扭力就當係, 係設計成有一定扭動能力(在不同力度扭的幅度都計過晒, 對細力的反應會大D, 要佢夠大力時又唔會失控咁) (當然成本貴過普通扭力梁),  好多人都話不影響尾的動態

換黎的例如成本, 車尾空間, 座位可以放得幾後, 令重心更有效放排在車的中間之類, 都有好處


不計成本/空間的話, 多數情形獨立係比較應付到極限的能力較好.
但計埋成本/空間等等, 又唔係一定扭力梁壞處多過好處, 當你99% 時間都夠用, 你又何謂要犠牲車內空間/成本去買一件自己未必用到的野.  你拎住架七人MPV 都未必高速入彎喇, 就算尾唔甩都會反車喇.

跑車賣得比較貴, 要話俾人聽點解貴, 會跨大獨立懸吊的好處, 或多或少講到扭力梁唔夠好. 但呢個"好", 對其他款的車係無必要的.

平價扭力梁唔好, 但設計得好, 有放成本的扭力梁都未必差咁.

TOP

本帖最後由 mo9394 於 2023-2-23 14:39 編輯
4AT上高速, 如果正常中線車速差唔多2千轉, 要慳油就跟巴士行70
Mr.y 發表於 2023-2-23 13:56


但係因為 4AT 普遍輕過5AT 唔少, 有不同車款, 同一model 新年份只改波箱, 同款計 4AT 反而仲慳油過5AT. 唯一係上到 2200 2400 轉之類比較嘈.

2004 vs 2006 的 mazda 6 之類, 實測係 4AT 好似仲慳油.

當然, 個轉波電腦同引擎輸出, 可以重新設計黎善用個 5AT.  再轉款時/轉engine 時, 5AT 較多空間更慳油, 而 4AT 就見晒頂
1-4 波要重新設定轉波的速度同轉數先, 最好個engine 都用番相關轉數去設計黎有效燒油 (要較偏重低轉輸出的curve, which 汽油車, 高轉輸出其實較易設計).

TOP

1. 無段自動變速箱
2. 細cc自然進氣引擎
3. 前置前驅
4. 車高數字>車闊數字
5. 一字擔後懸掛

雙田代表:
N ...
red666devil 發表於 2023-2-22 11:16


點解係上面的元素? 神之腳車唔係應該要以慳油, 保養平, 耐用少維修, 替換零件平, 易操控五大元素咩?

TOP

幾多元素都好,其實都係按市場需要百貨應百客啫。

要慳油又要低一級牌費又怕壞turbo咪細CC NA偈搭個CVT囉
又要個籠大但個泊位窄都要影出入,又想要空間感多位擺野後排要平地台,結果咪頭碌車車身高一字擔

搵車諗得呢啲既就唔好講話要人車合一操控推背感呢啲樂趣野啦,現實邊會有完美既車先架~

想要真係神之腳車?豐田皇冠的士一定係


via HKEPC Reader for Android

TOP

幾多元素都好,其實都係按市場需要百貨應百客啫。

要慳油又要低一級牌費又怕壞turbo咪細CC NA偈搭個CVT囉
...
siacelestar 發表於 2023-2-23 15:33


要慳油又要低一級牌費又怕壞turbo咪細CC NA偈搭個CVT
又要個籠大但個泊位窄都要影出入,又想要空間感多位擺野後排要平地台,結果咪頭碌車車身高一字擔

精警全中

TOP