本帖最後由 mo9394 於 2023-2-23 14:43 編輯
新的mazda 3/6 後輪都改動左做扭力梁, 但唔係一碌偷薄左的固定扭力就當係, 係設計成有一定扭動能力(在不同力度扭的幅度都計過晒, 對細力的反應會大D, 要佢夠大力時又唔會失控咁) (當然成本貴過普通扭力梁), 好多人都話不影響尾的動態
換黎的例如成本, 車尾空間, 座位可以放得幾後, 令重心更有效放排在車的中間之類, 都有好處
不計成本/空間的話, 多數情形獨立係比較應付到極限的能力較好.
但計埋成本/空間等等, 又唔係一定扭力梁壞處多過好處, 當你99% 時間都夠用, 你又何謂要犠牲車內空間/成本去買一件自己未必用到的野. 你拎住架七人MPV 都未必高速入彎喇, 就算尾唔甩都會反車喇.
跑車賣得比較貴, 要話俾人聽點解貴, 會跨大獨立懸吊的好處, 或多或少講到扭力梁唔夠好. 但呢個"好", 對其他款的車係無必要的.
平價扭力梁唔好, 但設計得好, 有放成本的扭力梁都未必差咁. |