如果老豆有几廿亿,但佢無業,可唔可以养车

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

得星期六日有機會揸,每個月出糧就跌錢

笑左

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
funlog 發表於 2021-3-18 17:36


我個網友月入都無廿萬都呼吸...

TOP

新地司機好睇車位要幾錢,平的話,養車唔算太貴

香港地而家乜 x 野都係土地問題,on ground 就要被吸血

TOP

下?
月入5萬如果無乜不良嗜好
自己搵自己洗的話同時供樓養車都得呀...

TOP

有D外國回流就算無錢都要買車, 慣左返唔到轉頭
最多買二手

TOP

一年10 萬, 我用晒黎去旅行啦, 好過養車, 反正平日返工買野都係同一區
rion 發表於 2021-3-18 19:29

去一次沖繩五個人九日都洗左十萬....

via HKEPC Reader for Android

TOP

去一次沖繩五個人九日都洗左十萬....  

via HKEPC Reader for Android
ckkong97 發表於 2021-3-18 23:16


100k / 5  / 9  = 2.2k per head  per day

唔計機票酒店車費, 都唔係多啦

TOP

香港生活指數貴到離哂地 月入5萬都唔夠養車   睇嚟月入無十萬應該生存唔到.....

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

5萬單身零難度

TOP