本帖最後由 Ian_Seabourne 於 2026-1-7 12:42 編輯

是的,方便集中討論。之後有其他人想知,唔使睇多幾個post... 反正呢啲問答,往後都適用。

去了貴記報名。
$69xx 係佢pass俾觀塘 MEG 代辦。無得揀地點。又好似無收貴到。
想自己揀小瀝源/屯門/... 就自己去強制試地點報。

考試都係,佢只會報天光道。
睇 youtube 輝sir 講到大球場幾咁好,貴記無呢啲安排。可能要去第間學。

臨走前見到個靚女學生,順便問佢用鋪頭的頭盔嗎?佢話自己自備頭盔及手套。
睇嚟要買頭盔較好。

至於價錢,多練習任學較好。佢亦強調平過其他同行。
比較過輝sir同李健個價,都係嘅...

都有問過江sir是否要護膝、護踭?佢直接答我... 唔好跌車。唔需要買,亦無提供。
既然唔諗住會重重跌,咁可能用對地盤佬 3M 的防滑手套就算了。

TOP

本帖最後由 shingzhk 於 2026-1-7 17:16 編輯
是的,方便集中討論。之後有其他人想知,唔使睇多幾個post... 反正呢啲問答,往後都適用。

去了貴記報名。 ...
Ian_Seabourne 發表於 2026-1-7 12:40

賣花讚花香
X sir只教大球場梗係話大球場路線好, 呢D人講既野信1成好啦

我意見完全相反, 港島線入到市區果段完全唔岩學仔, 違泊/讓線多, 加上港島車流量根本地獄
反而天光道上年改左考試路線, 除左出入考場/8字位, 基本上只盲跟燈號行就得
A線唔算難, B線原路來回等同白送 附近又有個夠大既斜坡線8字

TOP

本帖最後由 doggiestyle 於 2026-1-7 21:57 編輯
是的,方便集中討論。之後有其他人想知,唔使睇多幾個post... 反正呢啲問答,往後都適用。

去了貴記報名。 ...
Ian_Seabourne 發表於 2026-1-7 12:40



其實有護膝好 D
因為你心理上安全 D
渣落會放瞻 D
買幾十蚊果 D 就 OK

TOP

其實有護膝好 D
因為你心理上安全 D
渣落會放瞻 D
買幾十蚊果 D 就 OK
doggiestyle 發表於 2026-1-7 21:56



以前向常樂街操斜路8字
轉彎轆到坑渠蓋一跣
條長褲就膝頭落地磨穿咗

TOP

以前向常樂街操斜路8字
轉彎轆到坑渠蓋一跣
條長褲就膝頭落地磨穿咗 ...
kanduki 發表於 2026-1-8 12:46



前年有個學牌晌常盛街半山一號撞柱死左....

TOP

賣花讚花香
X sir只教大球場梗係話大球場路線好, 呢D人講既野信1成好啦

我意見完全相反, 港島線 ...
shingzhk 發表於 2026-1-7 17:56



    港島區勝在可以直接去大球場打8字,何文田敬德街唔俾學神入,仲有警察日日擺喺路口。

TOP

港島區勝在可以直接去大球場打8字,何文田敬德街唔俾學神入,仲有警察日日擺喺路口。 ...
YANG 發表於 2026-1-8 21:05



住果到 D 人當自己係豪宅區
你班 XX 晌到嘈住佢地咪報警

TOP

港島區勝在可以直接去大球場打8字,何文田敬德街唔俾學神入,仲有警察日日擺喺路口。 ...
YANG 發表於 2026-1-8 21:05



香港啲26 十架有七架都改咗嘈喉
無人會想自己瞓覺果度附近有骨位招惹更多噪音源頭

TOP

香港啲26 十架有七架都改咗嘈喉
無人會想自己瞓覺果度附近有骨位招惹更多噪音源頭 ...
kanduki 發表於 2026-1-9 12:39

公平D
4626一樣大把響喉, 重點係永遠冇人捉
學車路線又係, 硬係唔明點解考場總係要加D學禁位落去


回#26, 附近有條常樂街代替算好啦
又近又大條唔怕冇位

TOP

公平D  
4626一樣大把響喉, 重點係永遠冇人捉
學車路線又係, 硬係唔明點解考場總係要加D ...
shingzhk 發表於 2026-1-9 16:45



家陣啲新牌46
每5架有4架都無喉
有啲唔識嘢嘅向半夜仲叫外賣上門果啲就唔多生性囉

TOP