本帖最後由 shingzhk 於 2026-1-7 17:16 編輯
是的,方便集中討論。之後有其他人想知,唔使睇多幾個post... 反正呢啲問答,往後都適用。
去了貴記報名。 ...
Ian_Seabourne 發表於 2026-1-7 12:40 
賣花讚花香
X sir只教大球場梗係話大球場路線好, 呢D人講既野信1成好啦
我意見完全相反, 港島線入到市區果段完全唔岩學仔, 違泊/讓線多, 加上港島車流量根本地獄
反而天光道上年改左考試路線, 除左出入考場/8字位, 基本上只盲跟燈號行就得
A線唔算難, B線原路來回等同白送 附近又有個夠大既斜坡線8字 |