tim618 當前離線
初級會員
TOP
ckshum 當前離線
進階會員
mcdull 當前離線
慳得一蚊得一蚊 呃得一分得一分 ...
特級會員
重新開動 都係主線優先 除非CUT線者 大部分車身己入線喎 有打燈 未必要讓你 呢 D係必然架啦,就算 ... 奠老旗合 發表於 2015-6-11 12:19
用尸名 當前離線
cut 乜鬼線, 成單 case 唔關 cut 線事. 兩架車一早停晒啦. mcdull 發表於 2015-6-12 10:50
正解, 你朋友見到對方架車, 人地打晒燈仲食左你位, 開車撞已經輸左啦 用尸名 發表於 2015-6-12 11:12
ntr1656 當前離線
Banned
奠老旗合 當前離線
中級會員
都唔係食位問題. 佢之前cut線你報安公佢可能比人告, 但停左車撞埋去根本冇得拗. 如果有個呀毛衝紅燈放 ... mcdull 發表於 2015-6-12 11:16
點解我話單野聽到就想笑, 我一聽就知兩個都為啖氣, 一個老奉閘人車, 一個唔抵得頸真係撞過去, ... 奠老旗合 發表於 2015-6-12 11:49
咁又未必係老奉既。燈位cut線,好多時係唔熟路行錯線,唔想兜圈咪趁未開車閘在你前面。其實,我都好憎呢D ... ckshum 發表於 2015-6-12 12:00