保持足夠停車距離同時間好似係指同自己線既前車。如果我行中線,除咗同自己線既前車保持距離,仲要同左右兩線既前車保持距離,咪好難搞?

同埋cut線既車有責任喺唔影響隔離線後車車速(超速另計)既情況下先可以cut線。要搞到後車落brake你先cut到入去其實已經告得。

TOP

其實如果cut埋來的唔係車,係一個阿婆咁點呢?我諗如果阿婆行左出馬路,企左係架車頭左邊角,然後轉綠燈開車,阿婆就比架車撞到,相信阿婆應該輸硬

TOP

如果對家架車未郁. 你朋友係見到死車撞埋去, 你話邊個輸?

你個frd咁渣車, 邊抵幫丫. 由得佢受下教訓啦.

TOP

重新開動 都係主線優先   除非CUT線者 大部分車身己入線喎

有打燈 未必要讓你 呢 D係必然架啦,就算 ...
奠老旗合 發表於 2015-6-11 12:19



cut 乜鬼線, 成單 case 唔關 cut 線事.
兩架車一早停晒啦.

TOP

cut 乜鬼線, 成單 case 唔關 cut 線事.
兩架車一早停晒啦.
mcdull 發表於 2015-6-12 10:50

正解, 你朋友見到對方架車, 人地打晒燈仲食左你位, 開車撞已經輸左啦

TOP

正解, 你朋友見到對方架車, 人地打晒燈仲食左你位, 開車撞已經輸左啦
用尸名 發表於 2015-6-12 11:12



都唔係食位問題.
佢之前cut線你報安公佢可能比人告, 但停左車撞埋去根本冇得拗.
如果有個呀毛衝紅燈放個細路係度. 又撞埋去話佢不守交通規則所以冇得輸?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

都唔係食位問題.
佢之前cut線你報安公佢可能比人告, 但停左車撞埋去根本冇得拗.
如果有個呀毛衝紅燈放 ...
mcdull 發表於 2015-6-12 11:16



    即係話 你要cut 線 監粗閘住人地車頭就岩晒? 我讓硬你係咪!?  就好似出入商場玻璃門 我拉門你行先??      道德 駕駛態度 法理  請分開清算一下  pls   事出必有恩


點解我話單野聽到就想笑, 我一聽就知兩個都為啖氣, 一個老奉閘人車, 一個唔抵得頸真係撞過去,

作為佢朋友 我點都係要維護佢一下  錯唔錯 警方會有定論

TOP

點解我話單野聽到就想笑, 我一聽就知兩個都為啖氣, 一個老奉閘人車, 一個唔抵得頸真係撞過去,
...
奠老旗合 發表於 2015-6-12 11:49


咁又未必係老奉既。燈位cut線,好多時係唔熟路行錯線,唔想兜圈咪趁未開車閘在你前面。其實,我都好憎呢D人,不過我唔會"隊"埋去

TOP

咁又未必係老奉既。燈位cut線,好多時係唔熟路行錯線,唔想兜圈咪趁未開車閘在你前面。其實,我都好憎呢D ...
ckshum 發表於 2015-6-12 12:00



    所以我都笑我fd 做咩咁燥   日日都見唔少呢d人, 點估到你真係車埋去

TOP