c9 下次睇清楚先好開車cut 線...
ckkong97 發表於 2011-9-30 23:37

我呢d 反應慢,真係會隨時撞過去-_-

TOP

如果你自駕遊番大陸,你D片可以唔洗CUT, 因為太多人乱咁揸

TOP

我晌呢個位撞過

TOP

如果你自駕遊番大陸,你D片可以唔洗CUT, 因為太多人乱咁揸
nigel 發表於 2011-10-1 16:47



    大陸算好架啦,印度仲勁

TOP

最後咪一樣要dup 到停晒比佢出!
ywwong 發表於 2011-10-1 15:06



    我無俾佢出,佢根本唔夠位出,我只係唔想撞車停啫,啤完個c9開車走

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

CHING,又係沙田  , 不過法例上你是對的~但人情上我會吾比油慢慢行看他的動靜,如果他已經出了三 ...
wai209205 發表於 2011-10-1 19:50


我住呢區... 其實我係睇唔倒佢出... 見倒已經好遲...支cam 係車中間係快睇倒好多... 我起馬遲多一兩秒先見倒...

TOP

我住呢區... 其實我係睇唔倒佢出... 見倒已經好遲...支cam 係車中間係快睇倒好多... 我起馬遲多一兩秒先 ...
ckkong97 發表於 2011-10-1 21:31



   
終於明你話遲左見到佢出ge原因。

宜家好多人都老馮先伸頭出黎要人讓,總有一日預到個唔dup撞埋去,到時佢就知道教訓。

TOP

以前渣大車搵食,我見人亂食我位當我冇到,我會俾盡油踩快D封佢位.
有D戇 _ _ 唔識停嘅司機就被我攔腰隊埋去,我冇所謂架,有得抖下添.

而家渣政府車兼為人師表,路面上要萬般忍讓.

TOP

話分兩頭, 有時d繁忙路段, 唔凸少少出去搏人讓你
真係聖誕等到彿誕架

TOP