本帖最後由 madebyp90 於 2025-12-19 23:28 編輯
上星期先有個港人係北海道自駕出以外, 都係因為路面結冰而失控撞出對面線司機, 道至重傷, 港人司機被起訴 ...
rhk101 發表於 2025-12-19 15:03


    唔係
係香港司機玩電話/想爬頭過咗對面先
現場完全冇冰

TOP

本帖最後由 madebyp90 於 2025-12-19 23:30 編輯

2月我北海道22日行左4100km
因為夠涷'唔會有黑冰'比12月安全(行左900km)
基本上都係日日入油(油站唔係日日開,另外夜晚會關),tb定12V 130W牛/熱水杯,買定嘢食同水放喺車(最少需要12hr食物),等人救可以3-5hr,落完口供=冇8hr
我有片講12V同usb pd電水

取暖用平均每hr (1L電油),油缶一般570km/43L(38L*15km)
一副透明風鏡落車用+太陽眼鏡揸車用
可以收到電話嘅漫遊卡(炒車/叫拖車都需要)
買定幾隻勞工手襪鏟雪嗰陣有用
落到當地買多支雪掃(500yen),落車就掉喺車頭玻璃上面,如果唔係未掃雪前開門嗰陣會崩潰,都可以兩個人一齊掃
乜嘢揸慢啲,早brake完全不需要
因為北海道好勤力鏟雪,同北美完全不同,同落雨冇乜分別

另外車上面要多一隻鞋,雪鞋渣車危險
另外日本人雪地揸車興 set熱風再着冷氣泵除濕
交車俾你嗰陣唔好出奇
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(DE62F).jpg
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(B8E27).jpg

TOP

好睇你準備行D咩路, 年頭同fd去高山市自駕
來回市鎮景點行大馬路基本上放慢行, 一路有前車比你跟的話冇經驗都ok
反正租車果陣人地會同你準備好相應Gear

反而係去滑雪場時, 導航教行果條路穿過座山有段基本上冇車行過, 條路已經白到唔係好分到路面欄杆
已經唔係快, 模住路行時落斜就打滑, 果次差D奶野
當時好彩撞向靠山既雪堆先冇事, 唔好彩既跌落山谷都唔出奇

鄉下地方+雪地可以好多組合, 好難一概而論

TOP

本帖最後由 madebyp90 於 2025-12-19 23:26 編輯
好睇你準備行D咩路, 年頭同fd去高山市自駕
來回市鎮景點行大馬路基本上放慢行, 一路有前車比你跟的話冇經驗 ...
shingzhk 發表於 2025-12-19 23:04

道南-仙台因為唔夠凍,所以係好難揸
我年頭去山型, -3地面都係思樂冰
好難揸
高山我2023去,出入雪地,FF車,但未到難
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(1F0CE).jpg


北海道-6/-15C,路面只會係雪壓路好咬地
得市區紅綠燈前比較危險
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(63435).jpg

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(444D7).jpg

北海道完全唔同,馬路上面會有箭嘴,話俾你知路邊喺邊
叫矢羽根
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(267EF).jpg
開高燈嘅話會見到佢反光
要學習吓幾時開高燈
亦都會見到3.5個車位闊嘅路,收窄到1.8架車
唔少村路有對頭車就要停低讓

但以落雪配備嚟講,北海道遠比東北好

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

本帖最後由 ckkong97 於 2025-12-20 05:48 編輯
道南-仙台因為唔夠凍,所以係好難揸
我年頭去山型, -3地面都係思樂冰
好難揸
高山我2023去,出入雪地,F ...
madebyp90 發表於 2025-12-19 23:11


搵咗幾條路, 先見到有箭咀.... 應該係單線上單線落中間無分格既路先有箭咀....

TOP

樓主應該買定人壽加意外險,再問清楚醫療要點做,撞車/撞人要點報警叫救傷!

TOP

搵咗幾條路, 先見到有箭咀.... 應該係單線上單線落中間無分格既路先有箭咀.... ...
ckkong97 發表於 2025-12-20 05:46

道南冇
央/東/北先有

另外白線位亦都有唔同嘅表達方法

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP