madebyp90 當前離線
進階會員
上星期先有個港人係北海道自駕出以外, 都係因為路面結冰而失控撞出對面線司機, 道至重傷, 港人司機被起訴 ... rhk101 發表於 2025-12-19 15:03
TOP
shingzhk 當前在線
好睇你準備行D咩路, 年頭同fd去高山市自駕 來回市鎮景點行大馬路基本上放慢行, 一路有前車比你跟的話冇經驗 ... shingzhk 發表於 2025-12-19 23:04
ckkong97 當前離線
間呎II 號
特級會員
道南-仙台因為唔夠凍,所以係好難揸 我年頭去山型, -3地面都係思樂冰 好難揸 高山我2023去,出入雪地,F ... madebyp90 發表於 2025-12-19 23:11
blkbd5 當前離線
搵咗幾條路, 先見到有箭咀.... 應該係單線上單線落中間無分格既路先有箭咀.... ... ckkong97 發表於 2025-12-20 05:46