dominicyu 當前離線
中級會員
TOP
lyh1993 當前離線
紅色CM690擁有者
進階會員
wueddie 當前離線
chpyeung 當前離線
著住軟底平底鞋, 好似感覺唔到踩咗幾多, 好空虛 如果著cons個類硬底平底鞋會唔會感覺好啲? 如果去旅行又要行長路又要揸車,有無鞋可以介紹 如果去旅 ... peterbaby 發表於 2025-10-25 21:47
kanduki 當前離線
你渣棍還是自動波? 如果係自動波就舒服鞋就得啦...只係 break & 油..... wueddie 發表於 2025-11-4 09:35
jcT 當前離線
就係祇有迫力同油門 控制精準度須要更高 唔似棍仔隨便吊極力子甚至空波滑行 就以為自己風琴腳都無所謂 ... kanduki 發表於 2025-11-4 04:20
自動波已經有波腦幫你做了好多事.... 還有什麼事情需要"精準" 去控制.. 請大師指教一下. thanks ... wueddie 發表於 2025-11-5 09:43
vacuum.tube 當前離線