長途車用lane keep 加巡航就ok

TOP

睇去邊 上排去冰島環島 都係著hoka

TOP

你渣棍還是自動波? 如果係自動波就舒服鞋就得啦...只係 break & 油.....

TOP

著住軟底平底鞋, 好似感覺唔到踩咗幾多, 好空虛

如果著cons個類硬底平底鞋會唔會感覺好啲?


如果去旅行又要行長路又要揸車,有無鞋可以介紹


如果去旅 ...
peterbaby 發表於 2025-10-25 21:47


根本唔關鞋事, 係你隻腳有問題. 軟底 fill 唔到, 硬底就更 fill 唔到啦.

TOP

你渣棍還是自動波? 如果係自動波就舒服鞋就得啦...只係 break & 油.....
wueddie 發表於 2025-11-4 09:35



就係祇有迫力同油門
控制精準度須要更高
唔似棍仔隨便吊極力子甚至空波滑行
就以為自己風琴腳都無所謂

TOP

賽車鞋

TOP

就係祇有迫力同油門
控制精準度須要更高
唔似棍仔隨便吊極力子甚至空波滑行
就以為自己風琴腳都無所謂 ...
kanduki 發表於 2025-11-4 04:20



    自動波已經有波腦幫你做了好多事.... 還有什麼事情需要"精準" 去控制..
請大師指教一下. thanks

TOP

自動波已經有波腦幫你做了好多事.... 還有什麼事情需要"精準" 去控制..
請大師指教一下. thanks ...
wueddie 發表於 2025-11-5 09:43



要用埋個油門控制轉波
咁係咪隻腳要印得更細緻架車先知道司機想點先

再極端啲入住L或B波
好似啲e-Power或Tesla咁要油門再做埋煞車操作
咁就會有更多人話舞唔掂

TOP

揸車拾幾年都係鍾意著 VANS。

TOP