kanduki 當前在線
進階會員
TOP
blkbd5 當前離線
red666devil 當前離線
中級會員
第五項,非獨立懸掛,有乜好處,除左減成本? blkbd5 發表於 2023-2-23 03:52
回覆 red666devil MX5咁嘅車 2.0NA已經係大機器版本唻 去到ND呢代 標準版祇係配1.5NA 終於減 ... kanduki 發表於 2023-2-22 16:34
lyh1993 當前離線
紅色CM690擁有者
我見台灣同埋馬來西亞班MX-5車主,自己加機械增壓 2.0T + FR + 6AT/MT + 車闊大過車高505mm + 獨立懸掛 ... red666devil 發表於 2023-2-23 07:58
不死腳車要用4AT via HKEPC Reader for Android lyh1993 發表於 2023-2-23 08:13
asian_xl 當前離線
mo9394 當前離線
特級會員
6AT唔係common d? red666devil 發表於 2023-2-23 09:10