ccc123 當前在線
進階會員
TOP
Terrylee 當前離線
中級會員
Nadesico 當前離線
Banned
pockchop 當前離線
其實我蚪理解.. 我架17年老爺車. 1300 CC 又重又4AT 玩左3年~上年年尾想換. 當然因為呢個病導致吾換住. 之 ... wueddie 發表於 2020-7-8 11:44 AM
bighead 當前離線
火B 當前離線
Mazda MX5 ND must be better than NA Nadesico 發表於 2020-8-3 09:50
實頭 當前離線
你有冇覺得邊款車的新款反而不如舊款? 我先: MAZDA3 SPEED BMW 3 INLINE-6 NA 直6自吸 ... 順便轉載sha ... akb4488 發表於 2020-7-8 07:48
arrychiu 當前離線
Benz A仔,呢代又肥又腫好醜樣。 arrychiu 發表於 2020-8-3 02:01 PM