問定先
我係沙田駕院學
萬一肥左搵出便會唔會平D...有冇好介紹?thx
paddead 發表於 2015-12-14 19:11

係咪信心唔夠?越驚就越易炒
沙田考車最易,考天光道,路線難,8字仲難

TOP

我都好驚,依家又去學

TOP

呀SIR話:你視線望咩架車就去邊,試下唔好望路邊,望高啲望遠啲

TOP

我都好驚,依家又去學
paddead 發表於 2015-12-15 10:52
自動波定手波?

TOP

自動波定手波?
mansiukit 發表於 2015-12-15 11:32



    手

TOP

你元駕都可以黎幫下你,沙駕就愛莫難助

太上老君

TOP

我初初都係咁,跌過無數次先識行

太上老君

TOP

你元駕都可以黎幫下你,沙駕就愛莫難助

太上老君
翹 發表於 2015-12-15 22:25



    元駕係咪易D?

TOP

妖 濕濕碎啦  我學車果期 有個同學, 響官駕成架車"浪" 左上鐵絲網

TOP

我常死係轉上個度....,一開始轉比唔切油訓車, 一係比多左產左上駁
paddead 發表於 2015-12-14 21:27


你咁講, 其實個問題係個油門度, 你係唔需要理個油門, 定住, 你做乜都好都係俾咁多油, 你覺得快, 唔係去收油, 係去用尾制去減慢


渣電單車切記唔好個油門不斷時大時細, 部車個重心會係咁變, 咁樣只會更唔穩, 記得記得, 尾制就係俾你調教速度用!!

TOP