個人認為, 在香港駕駛基本上不需要光度太強的大燈, 反而有可能會影響對頭車司機的視野. ...
happy_gemini 發表於 2015-10-30 17:24



    香港大把呢類 康港人  . .. . . 您有您死 , 佢有佢返屋企 不知所謂

TOP

回覆 11# killer_queen


    其實只有佢地自己覺得爽/靚, 根本唔會有人care, 落雨大霧仲要反效果, 最最最重要係特別乞前車憎

每次遇著佢地推我尾, sorXry大家齊齊開慢d吧, 睇唔到後鏡wo巧驚驚架, 閃我都冇用架

TOP

格蘭披冶前後,避免麻煩,乖乖換回卤素燈.
講到霧,試過一次上飛鵝山睇曰落,果曰天氣麻麻,睇完開車走人,
黑媽媽+大霧,只能開細燈+死火燈慢慢揸落山,大霧philips果隻
黃黃大燈地都唔掂.

TOP

回覆  killer_queen


    其實只有佢地自己覺得爽/靚, 根本唔會有人care, 落雨大霧仲要反效果, 最最最重 ...
bighead 發表於 2015-11-5 09:50



    舊帖我都講過  . .. 夜晚元朗 對頭車 令我失明

TOP

回覆 10# kf


師兄我近排都睇緊呢兩隻膽,介吾介意講多少少邊張相係邊隻膽嘅效果?邊隻光d同白d?係邊殊買同幾錢呀?
勞煩晒。。。

TOP

回覆  killer_queen


    其實只有佢地自己覺得爽/靚, 根本唔會有人care, 落雨大霧仲要反效果, 最最最重 ...
bighead 發表於 2015-11-5 09:50



    agree. this is so stupid. I think there should be some law to regulate this.

And some people in this post are still thinking about getting one for themselves. shame.

TOP

agree. this is so stupid. I think there should be some law to regulate this.

And some peopl ...
wfcda 發表於 2015-11-6 11:18


    I always cant tell if they are actually using the high beam.....

TOP

DSC_0428.JPG

DSC_0836.JPG

個人意見:
用過PHILIPS WHITE VERSION和HID, 都覺得唔係咁好用.
因白光, 天黑開幾個鐘長途車, 隻眼比較辛苦.

最後改用返PHILIPS XTREME 100%, 比較舒服同光影比較遠.

TOP

回覆 17# pkhwong


    i guess effect of illegal LED/HID = high beam

TOP

回覆 15# stupidkid


我都想知道隻燈亮度差多小,夜小小 揾笪黑D既地方。。。。。。等等再上 圖

TOP