其實如果閘人果個有 cam, 証明自己架車無郁, 而係人地車郁而撞到佢
佢可能會被告不小心駕駛 (燈位前唔可以 ...
ryan_cheung 發表於 2015-6-11 10:33


我都係咁諗
比人撞個個係食告票
但撞到人就賠幾千

TOP

堅持自己係主路
小弟新牌唔多明......我同個女人意見相同
可能我唔記得曬D交通規例
師兄可否解釋多少少, 點 ...
唔識電腦人 發表於 2015-6-11 10:01

你轉線 = 小路出大路一樣  要先讓主線車先行,cut 線被撞車頭及車身中段,cut線者輸七八成,撞車尾  cut 線者先有機會贏  係有機會咋,唔係必贏

TOP

如果有車cam, 樓主朋友未必一定贏.
重點是當時是停車等轉燈, 車輛是由靜止到重新開動.

TOP

如果有車cam, 樓主朋友未必一定贏.
重點是當時是停車等轉燈, 車輛是由靜止到重新開動. ...
happy_gemini 發表於 2015-6-11 11:59



    重新開動 都係主線優先   除非CUT線者 大部分車身己入線喎

有打燈 未必要讓你 呢 D係必然架啦,就算同時起步,都係CUT線者蝕,因為責任響佢到,
佢要清楚安全先可CUT線  唔係咁咩

TOP

重新開動 都係主線優先   除非CUT線者 大部分車身己入線喎

有打燈 未必要讓你 呢 D係必然架啦,就算 ...
奠老旗合 發表於 2015-6-11 12:19



    係,但若然對方當時未開車呢?
注意,當時雙方都已經停下車輛等轉燈,就算主線車不打算讓對方切入,亦沒理由刻意撞對方。
所以,有沒有車cam是重要關鍵,如對方能證明她當時是一部停定的車輛,你的朋友要有充分合理的解釋為何撞到對方。

TOP

本帖最後由 唔識電腦人 於 2015-6-11 14:06 編輯

個人觀點:
其實只要後面司機有足夠既停車時間, 停車距離,
而你覺得自己主線, 有優先權唔停車, 而從後撞到前面, 咁已經係不小心駕駛
所有司機係有責任避免意外發生
所以你解釋唔到你點解停唔到車, 基本上已經走唔乜.
除非你係條公路度行緊80, 突然有部車行緊20係你5米前面CUT出黎, 咁樣就證明到你真係冇足夠停車時間距離去避免撞到前面. 但大前提都係要你冇超速

因為個問題係對方犯錯, 而你係有能力避免呢個意外, 但你冇咁做到, 所以你都係錯

TOP

我只係叫佢俾口供,堅持自己係主路,(避重就輕一下) 其他野俾交通警判斷, 應該95%以上冇得輸
奠老旗合 發表於 2015-6-11 08:23



    呢個態度好 ~~~ 雖然"九" 不過 真係好

TOP

呢D case可唔可以講清楚D個情況?例如確實位置、1線轉1線定係2線轉2線、左線箭咀係直去定係直去加轉右等、撞車位置距離燈位有幾遠等。

不過樓主呢個情況,唔讓最好一早溜前食返佢個位,等佢知道你唔讓!

TOP

呢D case可唔可以講清楚D個情況?例如確實位置、1線轉1線定係2線轉2線、左線箭咀係直去定係直去加轉右等、 ...
ckshum 發表於 2015-6-11 15:04



    俾人知 點"隊"佢 ! ? 家陣咪一樣 ~~~

TOP

係,但若然對方當時未開車呢?
注意,當時雙方都已經停下車輛等轉燈,就算主線車不打算讓對方切入, ...
happy_gemini 發表於 2015-6-11 12:35



X 2 『入了線 停車再開』是關鍵:-

轉燈白線前,人地已經停下,扭去右人地條線,女司機先犯了不依交通標示行車,(應該仲係$450),甚或CD。

主線車不打算讓對方切入,可先鉢警告女司機,有效無效都好,後再電話舉報車牌,都入梗要交人 。

但就無任何理由要撞埋去。『轉燈開車  岩火位 就直去』,一問到有無盡力避免發生交通意外,點計?!

道路使用,撞車就個個(所有使用者)都輸,傷亡/賠償/法庭/時間/社會成本 etc etc,原則底線是 ”避免發生交通意外“,不是打機,更不是甚麼對家輸對家贏那麼狹隘的事情。

p.s. "不依交通標示行車"例每天不知幾多,ie 入錯右轉燈口,打個燈死死扭入翻左線。or 開車照直去但打左燈快車入翻左線 etc,咁又要撞車收場?!

TOP