奠老旗合 當前離線
中級會員
TOP
改咩名好 當前離線
間間唔同日期 盡快打去問 依家電話約就得 奠老旗合 發表於 2015-4-29 16:01
無相熟車房 自己去驗要搞幾耐? 有信心PASS 03年尾期honda ES8 全原裝 冇病冇痛 ... 改咩名好 發表於 2015-4-29 16:18
mo9394 當前離線
特級會員
rockie577 當前離線
進階會員
你有信心 約左期 揸去驗車中心, 牌簿加$530 等一個鍾就搞掂 我岩岩驗好呢架(剛拎回車) 都 ... 奠老旗合 發表於 2015-4-30 11:02
jeffery26hk 當前離線
keongping13 當前離線