原帖由 Sh4dow 於 2009-3-29 11:56 發表

現在重會番大陸入油?
我部車入大陸油部車會震....

車都揀飲擇食?係唔係去咗黑店啊,大陸大把benz都係行得咁順啦

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 Gloomy 於 2009-3-30 10:34 發表
一定要入98。  同埋要octane booster。 octane booster點都平過香港油。 我地一買就買好多箱,唔駛$30蚊。 部alphard就唔會入octane booster,其他車就會。  

用正途羅中港牌其實係唔駛錢 ...

我渣開大陸車  ICON

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 Gloomy 於 2009-3-30 18:32 發表
Reiz

我都有幾部大陸車lol  係大陸買左架G35 同 新Fit

講真,我想試下渣ALPHARD

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 Gloomy 於 2009-3-30 21:39 發表
Alphard唔好渣
成個白牌佬咁

Dream Car呀

TOP

原帖由 wapress 於 2009-3-29 23:19 發表

車都揀飲擇食?係唔係去咗黑店啊,大陸大把benz都係行得咁順啦

係, 我係珠海去加德士入#98, 可能長期入部車就震
加啲booster 唔係唔得, 但係現在計番人仔>葡紙, 都唔差嗰小小...

大陸benz bmw 我唔知係唔係佢地啲engine 有較過, 但係一定要加booster, 如果唔係無力

TOP

原帖由 Sh4dow 於 2009-3-31 20:57 發表

係, 我係珠海去加德士入#98, 可能長期入部車就震
加啲booster 唔係唔得, 但係現在計番人仔>葡紙, 都唔差嗰小小...

大陸benz bmw 我唔知係唔係佢地啲engine 有較過, 但係一定要加booster, 如果唔係無力

我部入97都冇問題呀, 係唔係食唔慣大陸油?

TOP

原帖由 abcd9kkk 於 2009-3-31 22:12 發表

我部入97都冇問題呀, 係唔係食唔慣大陸油?

就係唔知國內啲車副engine tune 過
我朋友部benz, bmw 都唔會震, 不過要加booster,
我自己部就會震,
一開頭都以為係BMW 吹話入大陸油會震, 點知佢整完, 一路唔入都唔震

TOP