卡已收,記住仲要上網登記先有1500送50
同埋送果50油卷係冇得用-1.9後既價錢計算,
所以換惠康應該係抵D ...
eh 發表於 2016-8-26 14:46

師兄可以代為pm嗎?Tks.

TOP

卡已收,記住仲要上網登記先有1500送50
同埋送果50油卷係冇得用-1.9後既價錢計算,
所以換惠康應該係抵D ...
eh 發表於 2016-8-26 14:46

ching 可否代pm 比我嘛?謝謝。

via HKEPC Reader for Android

TOP

可否PM小弟?
thx

TOP

please also PM ME.

TOP

please pm too, thanks!!!

TOP

Ching 可否PM 我

TOP

回覆 127# common_people


    C hing please pm me, thx

TOP

用緊兩間車隊油卡

Shell -2.4/L
加得快就-2.2/L

無分平油同貴油,無手續費同無最低入油量,銀行月結轉賬

TOP

師兄可以PM我嗎? 唔該晒!

TOP

回覆 138# jmschk

C hing 可否pm 申請方法.thx

TOP