無鎖我細佬睇緊SANTIC好似都唔貴.

但有無D有BOA扣?

TOP

本帖最後由 kimkim 於 2020-10-29 22:00 編輯
回覆  kimkim


    咁我上次屯門上水來回都係板鞋, 無咩野.

不過係PATPAT就真係辛苦D...(已經係軟軟地個 ...
abicycle 發表於 2020-10-29 02:52

踩番單車十幾年我都係著波鞋踩咋
早幾個月屎忽痕買咗心率帶及腳頻器
呢排踩踩車試下學人keep腳頻,可能咁,腳板真係攰
軟鞋底仲快攰,唔係體力頂唔住嗰種攰,係踩踏位置腳掌位好冤攰
啱啱淘對平底車鞋睇下有冇改善
唔得至考慮上lock
屎忽反而冇乜嘢,唔著車褲都頂得順

TOP

無鎖我細佬睇緊SANTIC好似都唔貴.

但有無D有BOA扣?
hohohea 發表於 2020-10-29 09:23


好多都有喎

TOP

回覆 22# kimkim


    硬D係食力D既, 個個PERFER係唔同, 岩自己就可以了. 風車腳腳板應該係有辛苦D..腳板前面D位, 我初初踩板隻重心腳腳板, 落地個下直頭好似火燒咁, 麻痺曬, 玩多D就無咩事了.

PS. 屯門至元朗個段真係好"DUN", RB都要用GEL PAD個款SADDLE先至好D, 所以加埋板鞋都算係有D避震作用.

TOP

都係著普通波鞋踩車,太硬或太軟都反而唔好

TOP

TB上有個叫(魔踏) 的東西,吾知有無師兄用過?!

TOP

今日收貨,即出去試下
感覺唔錯,較一般波鞋多咗承托感
踩咗幾粒鐘,隻腳板真係冇咁冇咁攰



123452036_842663509873316_3574717318903659943_n.jpg
123413462_393956138681812_498756945130717586_n.jpg

TOP