acog 當前離線
進階會員
帶CO2上機? 係偷偷地帶定係真係俾帶? 香港check唔到嗎? jda 發表於 2018-2-19 12:18
可以香港帶co2 過去?? nganshiu 發表於 2018-2-19 17:42
TOP
jda 當前離線
合法的, 不過注意size acog 發表於 2018-2-20 21:32
hohohea 當前離線
nganshiu 當前離線
Not ready.
繼 日本 Fupa 後, 小米都出左個150psi "手提" 電泵 hohohea 發表於 2019-4-14 23:38
重量450g左右 大陸視頻已表明唔係太適合每日或者短途單車旅行使用. ... nganshiu 發表於 2019-5-1 10:27
safan852 當前離線
初級會員
係咩原因呢? 唔夠力打兩條定係咩? 帶兩支CO2都唔輕其實 jda 發表於 2019-5-2 10:14