本帖最後由 acog 於 2018-2-20 21:33 編輯
帶CO2上機? 係偷偷地帶定係真係俾帶? 香港check唔到嗎?
jda 發表於 2018-2-19 12:18
可以香港帶co2 過去??
nganshiu 發表於 2018-2-19 17:42


合法的, 不過注意size
20161220_065824_HDR.jpg

TOP

合法的, 不過注意size
acog 發表於 2018-2-20 21:32


又學到野

TOP

繼 日本 Fupa 後, 小米都出左個150psi "手提" 電泵

https://weirdjun.blogspot.com/20 ... -portable-pump.html

TOP

繼 日本 Fupa 後, 小米都出左個150psi "手提" 電泵
hohohea 發表於 2019-4-14 23:38



    重量450g左右
大陸視頻已表明唔係太適合每日或者短途單車旅行使用.

TOP

重量450g左右
大陸視頻已表明唔係太適合每日或者短途單車旅行使用. ...
nganshiu 發表於 2019-5-1 10:27



錦呢樣真係無計, 因為差唔多價錢既都係禁上下SIZE, 有D質量仲唔好.

TOP

重量450g左右
大陸視頻已表明唔係太適合每日或者短途單車旅行使用. ...
nganshiu 發表於 2019-5-1 10:27


係咩原因呢? 唔夠力打兩條定係咩?
帶兩支CO2都唔輕其實

TOP

繼 日本 Fupa 後, 小米都出左個150psi "手提" 電泵
hohohea 發表於 2019-4-14 23:38


小米官網同淘寳都無貨。

TOP

係咩原因呢? 唔夠力打兩條定係咩?
帶兩支CO2都唔輕其實
jda 發表於 2019-5-2 10:14



如果是自助單車旅行, 輕得就輕,細得就細.

手動泵-可打無限次直至壞
超細, 100g
中型, 2~3xxg
大座地 500g+

TOP

合4+2用

TOP

本帖最後由 nganshiu 於 2019-5-2 15:34 編輯
係咩原因呢? 唔夠力打兩條定係咩?
帶兩支CO2都唔輕其實
jda 發表於 2019-5-2 10:14



CO2出气便携补胎工具
●气瓶CO2容量16G
●长度:130mm
●超轻设计
●重量:气嘴头14克;气瓶48克
這是最輕無防凍設計的/開關超陽春的!!

TOP