本帖最後由 勁爆小朋友 於 2015-7-9 14:36 編輯
概念上錯左
係fitting上,係無話架車係for上斜定平路
正確黎講,fitting的目的叫做偏向醫學性,係以「 ...
sunhikari 發表於 2015-7-9 13:14 
又唔可以話你錯, 因為 fitting 係有目標性的
度晒身有左數據後, 車架每個可調教既位置都有一個range係適合你身體 (少既可以係5mm margin, 也可大至30~40mm margin)
o係個range入面你set幾多就視乎你既目標, 要快要低風阻個setting自然會較極端進取也會無咁舒服, 以舒服為主自然會無咁趴, "車手係踩車時踩得舒服為最大目的" 就係講緊哩個range, 但range之中也有目標性分別, 參考番你個fitting report會見到 Riding Style 定位係 Recreational, 即係較舒適既目標
跨張d講, 你提及過既"手直車手"踩法不代表唔舒服, 因為人係會因應感覺自我調整到一個自已覺得最舒服既姿勢, 但哩個姿勢未必係最efficient, 所以才有做fitting既需求, 冒求搵到最適合你身體果個fitting range
至於我話爬岥可以set高d stem也是哩個原因, 車既fitting唔係fix死的, 係可根據唔同情況及車手身體改變而調教, 踩平路好多人都會盡量set到部車較低風阻而唔介意舒適度降低, 但基於上斜車身重心同發力角度改變, 同樣setting確實會增加身體負擔及影響發力, 相對上Head Tube較高或Handlebar height較高既setting在舒適及效率上絕對有利於爬岥
車架設計方面當然還有好多野令爬岥架在爬岥優於平路架
視乎你既個人經驗可能會對兩種車架既分別無咁重視, 我自已也覺得分別未大到平路架上山一定慢
但車既setting對平路或爬岥確實有不可忽視既影響
以唔同setting踩多幾次東涌道或波波應該有助體會哩個分別 |