第一二回應該一齊搞,
換飛輪係諗住7轉8定係9/10??
飛輪唔同左要搞埋波腳

架生我之前平平地幾舊水淘返黎:xd ...
skybread 發表於 2014-2-27 20:09

應該唔攪飛碟果舊野啦,想試下第一回合拆完架車裝唔裝得番先XD

TOP

如果想換餅
我要買D咩? THANKS
我要買邊隻?? 普通改下個款,順D,就OK

TOP

留位學嘢。。。。。

TOP

本帖最後由 volante8657 於 2014-2-27 23:27 編輯

回復 22# otischau1225


    http://item.taobao.com/item.htm? ... id=36427454924&

PS.前定後?

TOP

回復  otischau1225


   

PS.前定後?
volante8657 發表於 2014-2-27 22:18

唔明...我係想換餅,不是飛碟xd

TOP

留位學嘢。。。。。
QoQ 發表於 2014-2-27 21:35



    謝謝師兄,一齊學野~

TOP

回復 25# otischau1225


    http://item.taobao.com/item.htm? ... id=16759848969&
我會買成品

TOP

回復  otischau1225


   
我會買成品
volante8657 發表於 2014-2-27 23:53

我明白了,謝謝師兄

TOP

TOP

教你裝拆中軸視頻:
rayimage 發表於 2014-2-28 00:22



    謝謝師兄,原來每一part都要唔同既工具黎拆,明左好多

TOP