otischau1225 當前離線
中級會員
第一二回應該一齊搞, 換飛輪係諗住7轉8定係9/10?? 飛輪唔同左要搞埋波腳 架生我之前平平地幾舊水淘返黎:xd ... skybread 發表於 2014-2-27 20:09
TOP
QoQ 當前離線
volante8657 當前離線
進階會員
回復 otischau1225 PS.前定後? volante8657 發表於 2014-2-27 22:18
留位學嘢。。。。。 QoQ 發表於 2014-2-27 21:35
回復 otischau1225 我會買成品 volante8657 發表於 2014-2-27 23:53
rayimage 當前離線
教你裝拆中軸視頻: rayimage 發表於 2014-2-28 00:22