ho962010 當前離線
進階會員
差唔多睇哂呢度D POST , 發覺自己鐘意OYAMA RX-5多D, 而且好似對新手黎講唔使改好多野就OK玩得, 不過車價好 ... bbq558 發表於 2012-8-2 15:08
TOP
死海文書 當前離線
umi+alice+茶茶+かがみ
gn02673638 當前離線
初級會員
logistica 當前離線
628686815 / 100000117221284
ZOT 當前離線
新手東區 SP18 有無師兄可以比意見, 如果換件, 換咩色黎襯? 紫色好難諗 有諗過遲D 紫+白... 換MACHETE ... gn02673638 發表於 2012-8-5 21:13
airborne 當前離線
中級會員
小弟住東區,多多指教 airborne 發表於 2012-8-13 00:32
kmh 當前離線
x30 around 1.4k. 係架話都可以叫抵玩具(相比佢其他model) kmh 發表於 2012-8-13 17:58