提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

T50.jpg

TOP

樓主覺得Progressive 20RC2好唔好去?
同埋原廠係咩軨?
kakinken 發表於 2012-7-8 21:56



    20RC2 超好去,原廠係NOVATECH 451,其實已經好夠用了

我賣左佢係因為我踩個區唔係適合踩快車啫,22”*1“呔始終唔係太適合香港用,入銀容易過700C,同埋無得摺要山遠門真係好唔方便,如果有位放我會再買番部20RC2,始終對鋼架有愛

TOP

新手想加入踩車行列, 請問買邊類/款比較適合我呢D超新手呀? 因為地方小, 所以都想以揩得既車為主 ^^

TOP

預算幾多先 ¬_¬

TOP

回復 136# Panda_ChuN


    新手都係想平玩先, 因為真係乜都唔識, 等玩熟後先會學改下車咁 ... 我見到你地好多型號既車都唔太認識, 真係想搭嘴都唔得果隻

TOP

回復 137# bbq558

咁最開頭預算幾多先 !?
如果 1千到
多數都係 DAHON 060
不過會改件改 1-2 千

TOP

caad9.jpg

TOP

差唔多睇哂呢度D POST , 發覺自己鐘意OYAMA RX-5多D, 而且好似對新手黎講唔使改好多野就OK玩得, 不過車價好似要成6000, 對新手既我黎講會唔會誇張左D ? 定還是買架平D既番黎試下玩下先好呢?

TOP

差唔多睇哂呢度D POST , 發覺自己鐘意OYAMA RX-5多D, 而且好似對新手黎講唔使改好多野就OK玩得, 不過車價好 ...
bbq558 發表於 2012-8-2 15:08

唔肯定就買架平野玩下啦
發覺唔岩玩都唔會唔見太多錢

TOP