29er??
黃金俠 發表於 2012-4-18 21:21



  yes, it's a 29'er

TOP

我10年前用到而家既戰車... 比我撞到殘晒

TOP

敗家工程中的JP8
chauwangx 發表於 2012-4-10 22:59



   
oh!!摺車都有碳刀
個對真係碳刀黎?
有甘細把架咩

TOP

本帖最後由 chauwangx 於 2012-5-2 21:43 編輯

回復 104# kingking1001

鋁刀來的=.=(AMAIN T. C4 451才是小輪碳刀)

TOP

沙田Dahon SP8友報到

TOP

敗家工程中的JP8
chauwangx 發表於 2012-4-10 22:59


呢條ling 順唔順? 幾吸引

TOP

巴打們多數係邊區踩多 :D

TOP

回復 107# 暴走使徒

順就順但有少少重

TOP

朋友老婆係台灣娶番來

TOP

朋友老婆係台灣娶番來
vood2 發表於 2012-5-9 04:14



how much a+a

TOP