冇win 10key ,唔可以完全重新安裝

TOP

回覆 521# 肥寶
所以人地咪話要UPDATE 左先重設囉

TOP

回覆  肥寶
所以人地咪話要UPDATE 左先重設囉
aero6760 發表於 2015-7-29 18:23



    即係用ISO冇用

TOP

回覆 523# 肥寶


You can use the ISO to update.

TOP

請問大家個ati display driver有冇問題呢???
我裝完官網個win10 driver之後,reboot個ccc唔識跳出嚟喎,我覺得好似係裝唔到咁囉。。。

TOP

請問大家個ati display driver有冇問題呢???
我裝完官網個win10 driver之後,reboot個ccc唔識跳出嚟喎, ...
JonesChan 發表於 2015-7-29 18:36


唔講都唔記得CCC開機係會彈個banner出黎
不過,我用8.1成年都未彈過出黎

TOP

係WIN7裡面安裝失敗

TOP

唔講都唔記得CCC開機係會彈個banner出黎
不過,我用8.1成年都未彈過出黎 ...
腦殘 發表於 2015-7-29 18:48



    你宜家用緊咩VER呀?

TOP

請問大家個ati display driver有冇問題呢???
我裝完官網個win10 driver之後,reboot個ccc唔識跳出嚟喎, ...
JonesChan 發表於 2015-7-29 18:36
可能未咁穩定,我自己都出左事

TOP

冇win 10key ,唔可以完全重新安裝
肥寶 發表於 2015-7-29 18:21


上網搵 key ,我試到條可以安裝完用到,當然就啟動唔到啦 ...

TOP