肥寶 當前離線
進階會員
TOP
aero6760 當前離線
初級會員
回覆 肥寶 所以人地咪話要UPDATE 左先重設囉 aero6760 發表於 2015-7-29 18:23
BoscoWg 當前離線
中級會員
JonesChan 當前離線
腦殘 當前離線
請問大家個ati display driver有冇問題呢??? 我裝完官網個win10 driver之後,reboot個ccc唔識跳出嚟喎, ... JonesChan 發表於 2015-7-29 18:36
唔講都唔記得CCC開機係會彈個banner出黎 不過,我用8.1成年都未彈過出黎 ... 腦殘 發表於 2015-7-29 18:48
冷酷雙子 當前離線
smarthei 當前離線
冇win 10key ,唔可以完全重新安裝 肥寶 發表於 2015-7-29 18:21