提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

請問係咪間上面果個,我見有D人用iso入USB
未命名.jpg

TOP

更新:
我有一部預約左既WIN7 HOME NOTEBOOK, 自動DOWN左$WINDOWSBT同WS,之後用MediaCreationToolx64 直接更 ...
aero6760 發表於 2015-7-29 17:09


by using the MediaCreationToolx64, I think, you are unable to select the option to retain existing settings and apps, right ?

TOP

請問係咪間上面果個,我見有D人用iso入USB
bw706 發表於 2015-7-29 17:45



    梗係 download ISO, 之後想點轉都得.

TOP

本帖最後由 dan_dan 於 2015-7-29 17:56 編輯

rsz_螢幕快照_2015-07-29_下午55502.jpg

係 mac 用 Parallels 裝左Windows , 入去市集裝左幾隻遊戲之後用 xbox 手掣玩,好似打緊xbox game 咁

TOP

UP完.....

大件事... 係得EDGE可以上到綱... 其他咩都唔得.. 去左單勞新DRIVER都係一樣... 好奇怪..

TOP

終於可以up 上去了

TOP

請問係咪間上面果個,我見有D人用iso入USB
bw706 發表於 2015-7-29 17:45


可以用 Windows 7 USB/DVD download tool..
不過唔俾dl
http://www.microsoftstore.com/st ... ol/ThemeID.29553000

TOP

噤升級之後佢自動剷曬$Windows.~BT 入面d 野, 之後起左個$Windows.~WS
yupikachu 發表於 2015-7-29 17:43


是不是可以直接用MediaCreationTool Upgrade 吾需要預約。

TOP

回覆 519# z1022


    可以

TOP