sands 當前離線
進階會員
未試, 唔知會唔會跳得過安裝時"硬性連線" ? atomz 發表於 2023-11-2 10:29
TOP
kirafung 當前離線
mcjin2001 當前離線
中級會員
COD 當前離線
請問約6、7年前舊電腦,是否要從新安裝才能升上23H2?現在是22H2 mcjin2001 發表於 3-11-2023 12:27
jerrychan0610 當前離線
UPLAY ID : happy.together
請問一吓 尋晚升咗上23H2 但搵唔到Copilot 係咪要等更新? ricky50843 發表於 2023-11-3 00:53
尋晚整咗隻usb幫部十年前嘅筆電up, 所有設置軟體保留,完全無問題, 好順利。。。 --- 喺 手 機 用 ... COD 發表於 2023-11-3 14:18
cykwok 當前離線
請教現在用緊 22H2, 但 CPU & TPM 硬件不合格, 會不會收到升級推送 ? cykwok 發表於 2023-11-3 18:38
copilot 好似随機, 唔係某一個UPDATE就會有. jerrychan0610 發表於 3-11-2023 15:20
Cook 當前離線
Banned