我覺得 windows 8 真係好似上面講做 tablet ok, 但係做 desktop pc 個 metro 真係唔係好得

唔好同我講咩可 ...
mlyu 發表於 2012-3-3 22:50



    Metro 介面只係 Windows 8 重點之一, 針對 power user 既改動及新功能, Windows 8 亦有好多, 單係一個 Storage Spaces 已經好煞食, 仲未計 USB 3.0 支援, 流動上網手指支援, 標準化 printer 支援, 改良既 Windows Explorer 等等.

如果你話 Windows 7 用戶值唔值得俾錢 upgrade 上 Windows 8 既話, 呢點就同每個 Windows 版本都一樣, 係值得商榷既, 但預載 Windows 8 既電腦我唔見得有乜大理由要 downgrade 返做 Windows 7.

TOP

而家有平台, 但同樣 style o既 iOS 同 android 已經發展成一個生態系統
ms 而家搞成唔成功真係要睇有冇 ...
mlyu 發表於 2012-3-3 22:52



    每個平台都有過由零開始既一日, Windows 作為市佔率最高既 PC OS, 對唔少開發者已經係一個大賣點.

Metro apps 與 apps 之間既 Share 功能就係 killer feature, 不過依家 Windows 8 Consumer Preview 先面向大眾果幾日, 少 app 係正常既, 何況香港市場既 app.

...
以前見到個得意網頁, 用戶要人手 copy 條 link, 再自己去某個通訊地方度 paste 條 link 黎 send 俾人,
但係 Windows 8 只要各界都有寫 Metro apps, 用戶用緊個 browser 睇到個得意野, 一 click share, 再揀個 app 及接收對象已經 send 到俾人.

又或者要 send 一堆相俾人, 如果有 d 擺左係自己部機度, 有 d 擺左係自己 Facebook 度, 有 d 擺左係自己個 SkyDrive 度, 有 d 擺左係人地個 SkyDrive 度, 想一次過 send 晒俾人, 以前就要自己開個 folder download 晒 d 野落黎, 但係 Windows 8 Metro apps 可以直接去接觸埋其他雲端服務既檔案, 仲要因為有 Windows 8 做中介, 個 app 並唔駛好似依家其他平台既 app 咁要刻意支援某幾個服務.
...
Phil_123 發表於 2012-3-3 22:18

TOP

每個平台都有過由零開始既一日, Windows 作為市佔率最高既 PC OS, 對唔少開發者已經係一個大賣點.

...
Phil_123 發表於 2012-3-3 23:13


我都係o個句... 日常工作上 metro UI 真係方便到先再講
平時做o野唔係好似喱住部 ipad/smartphone/tablet 咁一個 app 開住就算
要開住幾十個 browser screen, 幾個 word/excel/ppt, 開埋 email 一齊做o野o既
如果 metro 或者其他好似 iOS/android 可以解決到喱o的咁o既環境, ok 咁可以用
但係搞唔掂要用返 windows desktop mode o既話, 咁已經失去o左當初 ms 咁大步轉用 metro o既意義啦

TOP

我都係o個句... 日常工作上 metro UI 真係方便到先再講
平時做o野唔係好似喱住部 ipad/smartphone/tablet ...
mlyu 發表於 2012-3-3 23:21



    我覺得 Metro 係提供一個更簡單既操作方式, 俾多個選擇用戶, 與 Desktop 既關係唔會你死就我亡, 而係相附相承既...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

以前見到個得意網頁, 用戶要人手 copy 條 link, 再自己去某個通訊地方度 paste 條 link 黎 send 俾人,
但係 Windows 8 只要各界都有寫 Metro apps, 用戶用緊個 browser 睇到個得意野, 一 click share, 再揀個 app 及接收對象已經 send 到俾人.

Phil_123 發表於 2012-3-3 22:18


係desktop, 我覺得ctrl+c ctrl+v 已經好handy...

TOP

係desktop, 我覺得ctrl+c ctrl+v 已經好handy...
cheapman 發表於 2012-3-4 00:08



    metro UI o既 app copy and paste 去另一個, 感覺唔會有 windows desktop application 咁方便

TOP

看完討論,我覺得win8 是for d 高高級行政人員,看看資訊,輕鬆覆下e-mail,等人用,不是for 工人 and 低下 ...
pun1407 發表於 2012-3-4 00:02


for高高級行政人員tablet用
呢d嘢係tablet用okay... 但desktop... 有d本末倒置....

TOP

老實講,唔知有幾多大家喺其他OS 入面用到熟、覺得理所當然嘅介面設計,會因為patent (troll) 嘅關係,唔能夠出現喺其他OS 嘅新設計上。

TOP

看完討論,我覺得win8 是for d 高高級行政人員,看看資訊,輕鬆覆下e-mail,等人用,不是for 工人 and 低下 ...
pun1407 發表於 2012-3-4 00:02



    Windows 8 既賣點係一部機可以做晒所有野
iPad 你加個 keyboard, 都只係打字快 d, 冇乜作用, 想加 mouse 就更加冇得加
一部 Windows 8 電腦, 你可以用 touch screen 做消間用途又得, 加個 keyboard 同 mouse 用黎行返 Windows 程式去做野亦得

TOP