如主版壞再檢查各级電
壓,電路,元件,如找到問题所在,可找到元件更換,可有動手能力可以自己整,這條路 ...
kin1111kin 發表於 2016-5-6 12:50


出得黎行,預左要還,買得水就預左,不過⋯

嘈下總部,無乜成本,話哂一年機仔,另外⋯

代理話壞主板,其實係咪呢?

TOP

葉問:不如入佢中路
洪師傅:唔係咁容易架
dipsy 發表於 2016-5-6 12:53



一般你維修嘅話就扣番檢查費,你可以問下

TOP

一般你維修嘅話就扣番檢查費,你可以問下
vv123 發表於 2016-5-6 13:11


當冇保$250收硬

TOP

dipsy 發表於 2016-5-6 11:07

壞o既我就啱!
整完,我就支持唔到啦~

TOP

回覆 80# dipsy


    哈, 笑左. 師兄你真幽默

TOP

當冇保$250收硬
dipsy 發表於 2016-5-6 13:12


收左未先,如果未收⋯⋯⋯!

TOP

dipsy 發表於 2016-5-6 11:07


我反而對師兄的壞底板有興趣。唔知可否從代理取回呢?

TOP