回復 Jokerkiller

正常set好了就得,
唔排除synology vpn有問題。


Android 紅米note8pro ...
jackwong717 發表於 2021-12-7 16:25

有問題即係點?

因為我而家駁左返去部Nas

睇到相睇到片,但比較大少少既片要load,唔知係network唔夠快
定係部Nas唔夠ram之類(DS920+無加ram/ssd)

但我連左vpn之後,我發現出唔到其他網
我想http://返去DSM睇裡面少少setting都要斷左vpn先得

TOP

有問題即係點?

因為我而家駁左返去部Nas

睇到相睇到片,但比較大少少既片要load,唔知係network唔夠快
...
Jokerkiller 發表於 2021-12-7 16:29



    因為我嗰部係不能說,之前裝過好多嘢用過一年vpn都冇問題,
早幾個月發現openvpn呀等等都連到線,但係上唔到網嘅問題,
所以我都係建議你用返華碩router去做vpn比較少啲問題,

TOP

本帖最後由 mj001415 於 2021-12-7 17:34 編輯
因為我嗰部係不能說,之前裝過好多嘢用過一年vpn都冇問題,
早幾個月發現openvpn呀等等都連到線,但係 ...
jackwong717 發表於 2021-12-7 16:59

上唔到網既問題,最好睇下防火牆嗰度睇下brock 左幾多野,我用左兩年幾OpenVPN都未試過上唔到網,我nas既防火牆只係brock左d 外國ip, 允許香港ip, 不過感覺升左dsm7之後壞左,間中會有外國ip撞入黎

另外,用返quickconnect.Synology.me依個應該照常入到nas,唔得就係用你set嗰個ip“192.168.51.0” 用依個

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

本帖最後由 jackwong717 於 2021-12-7 18:37 編輯
上唔到網既問題,最好睇下防火牆嗰度睇下brock 左幾多野,我用左兩年幾OpenVPN都未試過上唔到網,我nas既 ...
mj001415 發表於 2021-12-7 17:20



    真係防火牆頂左,
我個VPN派的IP被封,
我L2TP set做192.168.2.0
OVPN 192.168.3.0

防火牆加番就OK了

螢幕擷取畫面 2021-12-07 182849.jpg (42.79 KB)

螢幕擷取畫面 2021-12-07 182849.jpg

TOP

真係防火牆頂左,
我個VPN派的IP被封,
我L2TP set做192.168.2.0
OVPN 192.168.3.0

防火牆加番就OK了 ...
jackwong717 發表於 2021-12-7 18:33


成功了~~~都係防火牆加返落去~

TOP