本帖最後由 jimie 於 2020-9-10 11:37 編輯

我覺得LC 比較方便,DAC 缐粗,走缐比較麻煩,我兩種線都有買,初初覺得DAC一體過比方便,但買咗返嚟,人 LC 更方便,容易扣、拆

TOP

個人意見,拉得光纖就上4芯以上,熔接入箱或盒。光纖線勁可以玩Wtc 12芯以上....但維修就一定未必自己做到了

TOP

回覆 71# jimie

我覺得DAC係用於部機同隻SWITCH放埋一齊嘅情況先有用
否則都係用返LC算
師兄你有無落牆身面板呀?
還是拉成品線呀?

TOP

回覆 72# man123

我有考慮過拉6芯,因為其他4條可以拎來做 backup,但未諗到係咪落牆身面板
如果唔落牆身面板,條線會好搞笑

TOP

落面版,基本上唔硬壓d光纖缐唔係咁脆弱,但係千祈唔好彈佢

TOP

回覆 75# jimie

請問師兄有乜面板推薦?
我在淘BO望到啲面板都唔知啲光纖點 terminate
理論上應該會變成乸頭,等正常嘅成品線就咁插入去就用得
但淘BO啲面板又好似唔係咁,所以未GET到係點整。
先謝過師兄回覆

TOP

本帖最後由 jimie 於 2020-9-10 19:23 編輯

自己駁要買光纖機,買現成頭連線接上去就得,如果自己駁頭要買埋LC光纤測試機,  如果你講wall plate,我無,直上機
IMG_6524 (已编辑).PNG
IMG_6523 (已编辑).PNG

TOP

除非開工用好少師兄Keep 熔接機和刀

TOP

除非開工用好少師兄Keep 熔接機和刀
man123 發表於 2020-9-10 20:16


如果價錢唔貴可以考慮購入.

TOP

本帖最後由 onion 於 2020-9-11 09:35 編輯

回覆 77# jimie

感謝師兄分享
令我諗通咗,放下一啲無謂嘅執着
謝謝

TOP