KinChungE 當前離線
長老會員
各位有冇10-12 3.5" BAY MATX/ITX中細箱推介? 可以唔要熱拔 QNAP TS-1677X個類大細就最理想 ... kenken33 發表於 2020-4-11 23:08
TOP
孔明仔 當前離線
你認真就輸了 ...
EPC義工團
不過唔係HP官方配件, 唔知會唔會插左之後令fan變max speed KinChungE 發表於 2020-4-8 09:41 PM
風十三 當前離線
特級會員
回覆 KinChungE 睇背面,唔知可唔可以上M-ATX 風十三 發表於 2020-4-13 19:31
rhino 當前離線
進階會員
唔可以, 最多Mini-DTX mATX可考慮: CS381, 8 x 3.5" hotswap + 4 x 2.5" internal CS380(ATX), 2 x ... KinChungE 發表於 2020-4-13 20:32
萬由個隻要USD$220 咁貴! rhino 發表於 2020-4-13 20:41
萬由,真係好醜樣,不過最好裝係佢。 風十三 發表於 2020-4-13 22:42
yip_kc 當前離線