本帖最後由 jackwong717 於 2021-12-6 20:33 編輯
回覆  jackwong717

樓主既情況係連自己有冇開或者有冇關都唔知, 只係得個"記得冇", 順住去講有排都搞唔掂 ...
mj001415 發表於 2021-12-6 15:09



    佢明顯有開UPnP,

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  jackwong717


    我用iPad, Drive 係只得 NAS 有一份, iPad 係冇嘢嘅,修改係直接update,無需 ...
ChingTszHong 發表於 2021-12-6 18:04



    用app係直讀nas,但樓主話

如果想好似d ftp server咁
或者係有時唔係屋企,但係出面要處理d文件, map住執相/剪片 咁用

係咪都係得webDAV server依個app?
有冇其他安全可靠既方法??

因為用返Web > QuickConnect 睇到d野但拎出黎又唔方便
Synology Drive又做唔到想要既效果


ps:macOS

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  jackwong717


    咁牙⋯⋯用 VPN 直讀直寫,咪好慢囉。我印象中電腦版嘅Drive都可以指向你電腦入 ...
ChingTszHong 發表於 2021-12-6 18:11


我部不能說ovpn約有100Mb/s,
ac68u好似得50Mb/s
pc drive同one drive一樣係2邊都有...唔覺可以直讀

TOP

本帖最後由 Jokerkiller 於 2021-12-6 19:24 編輯
佢明顯有開UnPn,
jackwong717 發表於 2021-12-6 17:58


我router 就有開

我都有搵YouTube啲片睇
我見DSM 裏面都有unpn
但係唔知係咪YouTube 示範條片DSM Ver比較舊
我喺新嘅DSM版本唔見有unpn呢個位…..

TOP

回覆  jackwong717


    咁牙⋯⋯用 VPN 直讀直寫,咪好慢囉。我印象中電腦版嘅Drive都可以指向你電腦入 ...
ChingTszHong 發表於 2021-12-6 18:11



呢個都係我會諗到將來遇到嘅一個問題
執相就應該無問題
但片就唔知….我d片都係得4K
不過其實我未試過咁樣VPN駁左一層連番入去NAS咁樣去剪

TOP

我router 就有開

我都有搵YouTube啲片睇
我見DSM 裏面都有unpn
但係唔知係咪YouTube 示範條片DSM Ver比 ...
Jokerkiller 發表於 2021-12-6 19:18



    router開UPnP,NAS先可以用到UPnP!
UPnP=“自动端口映射”

TOP

呢個都係我會諗到將來遇到嘅一個問題
執相就應該無問題
但片就唔知….我d片都係得4K
不過其實我未試過 ...
Jokerkiller 發表於 2021-12-6 19:21



    人地內聯MAP DRIVE/ISCSI來剪片都覺得唔夠快
內聯當100MB/S
VPN大約10MB/S
在講好難做到外聯來剪片
好多剪片人會用10G LAN+SSD /HDD RAID 0
來加快讀取

TOP

本帖最後由 Jokerkiller 於 2021-12-6 23:40 編輯
回覆  Jokerkiller

"點解http入到 就無問題" 依句你係認真問? 登入到係代表你個ddns/外部ip連接部nas真係 ...
mj001415 發表於 2021-12-6 15:01


我而家入返哂D PORT係ROUTER, 咁我iphone試過就咁http入係入到,
ds file果d app login用synology.me:5151 都無問題

但vpn連線都係無回應






防火牆其實我都加埋vpn入去, 但只係"所有"果個位加

TOP