KinChungE 當前離線
長老會員
PCIe Gen2 x 4 hahahaha, 都唔夠bandwidth 扣肉 發表於 2020-4-8 22:02
TOP
tongkai 當前離線
進階會員
oliverwestall 當前離線
中級會員
師兄唔係 10G 達人? 點解冇 10G, 部機 會裝乜 OS 底? 有 ilo ? 我諗緊呢隻 可唔可以裝 Proxmox 再裝 windo ... tongkai 發表於 2020-4-9 12:12
風十三 當前離線
特級會員
師兄唔係 10G 達人? 點解冇 10G, 部機 會裝乜 OS 底? 有 ilo ? 我諗緊呢隻 可唔可以裝 Proxmox 再裝 windo ... tongkai 發表於 9/4/2020 12:12
鼠鼠 當前離線
自己砌一部? SYS-5019C-L SuperServer 5019C-L SYS-1019C-HTN2 SuperServer 1019C-HTN2 tongkai 發表於 9/4/2020 19:31
freefdhk 當前離線
自己砌一部? SYS-5019C-L SuperServer 5019C-L SYS-1019C-HTN2 SuperServer 1019C-HTN2 tongkai 發表於 2020-4-9 19:31