本帖最後由 tingcrab 於 2012-2-7 19:35 編輯
如果諗呢隻1812+ , 其實會唔會諗隻 2411+ 重好呢? 計家用的話. 如果要得8個bay, 我諗都係對空間有要求的人, ...
ianchan3 發表於 2012-2-7 18:01


同意,所以用開1511+的我,再加埋死碟的經驗,我諗8bay對於我黎講唔算太吸引去upgrade~
反而買埋最後一部DX510湊成x15 HDD NAS好過~~

還有一樣很重好的啊!就是1812+8隻HDD的重量,將會近乎1511+雙倍的重量,對於要常常搬屋的我就非常不方便了!
保存那個包裝紙皮箱都要搵個大的角落放置啊!

TOP

2411+太貴,雖然可以插到最多24bay,不過都係貴,唔係咁適合一般nas用家用。
1812+如果只係比1511+貴200-300左右既(約8000)就真係叫抵入。

可惜我一早已入1511+,hdd價又貴既情況下都唔會點換(就算係要加hdd都應該先買dx510擴充,因為本身usb都已經唔係咁用得著,何況usb3.0)

TOP

如果用開2 Bay NAS想upgrade上4 bay or 8 bay就真係可以比多少少用1812+(如果是8K左右), 現在4 bay 都要5K啦..比多4個bay 仲有得加DX510, 都是收8K<--如果代理唔食水咁深..就真係C/P高

TOP

有冇ching有興趣由台灣個邊買1812+?
睇下有冇得乎d一起買。
小弟可能唔等行貨。

TOP

有冇ching有興趣由台灣個邊買1812+?
睇下有冇得乎d一起買。
小弟可能唔等行貨。 ...
beefup 發表於 2012-2-9 12:06



    you have special channel??

TOP

1010+ 同 1511+ 比, 都貴左6-700 蚊 (67xx 同73xx), 我相信1812+ 多左5 個bay, 可能要8千尾 至9 千尾了.

TOP

好貴~~~

TOP

有冇ching有興趣由台灣個邊買1812+?
睇下有冇得乎d一起買。
小弟可能唔等行貨。 ...
beefup 發表於 2012-2-9 12:06


I want it!

TOP

1812+ 如果賣8千-9千絕對唔貴,可以話相對地平
但好似仲未見到貨到SSP

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP