炎冬 當前離線
進階會員
回覆 TH30 如果公司停電大半日,我會將要用嘅file抄落手指然後用notebook,之後熄nas,或者直接收 ... YO 發表於 2024-5-19 12:20
TOP
Jokerkiller 當前離線
中級會員
ekchk 當前離線
冇電, 即是過量放電咁解, 同意嗎? 過量放電, 便會影響電池壽命, 你冇睇LINK嗎? ... 1個閒人 發表於 2024-5-19 09:20 AM
1個閒人 當前離線
倒返轉 過放唔等如無電 水電 即係鉛酸 可用範圍係50~100% 0~50%已經會傷電 ekchk 發表於 2024-6-15 00:25
madebyp90 當前離線
倒返轉 過放唔等如無電 水電 即係鉛酸 可用範圍係50~100% 0~50%已經會傷電 ekchk 發表於 2024-6-15 08:25
s84292 當前離線
特級會員
其實都要定期放電 如果唔係會結晶化 以前日本有出還原叉電器 問題係成本太高 普通人用唔起 10幾年都 ... madebyp90 發表於 2024-6-15 04:28
jacktsui 當前離線
orz
fred2088 當前離線
回覆 jacktsui 換 UPS 內的電有限錢 ... fred2088 發表於 2024-6-17 13:53