回覆  TH30


    如果公司停電大半日,我會將要用嘅file抄落手指然後用notebook,之後熄nas,或者直接收 ...
YO 發表於 2024-5-19 12:20



    通常工商廈5年(WR2), 都是在星期日, 非office hour先停電, 最好關閉所有用電設備, 如果要7x24, 請自備/租用發電機.

TOP

正常會關

TOP

冇電, 即是過量放電咁解, 同意嗎?

過量放電, 便會影響電池壽命, 你冇睇LINK嗎? ...
1個閒人 發表於 2024-5-19 09:20 AM

倒返轉 過放唔等如無電
水電 即係鉛酸 可用範圍係50~100% 0~50%已經會傷電

TOP

倒返轉 過放唔等如無電
水電 即係鉛酸 可用範圍係50~100% 0~50%已經會傷電
ekchk 發表於 2024-6-15 00:25



    我在和14樓討論, 你不要斷章取義, 曲解對話.

另外, 謝謝你在認同我在5#的第一個留言,
[放電太多, 會傷電池壽命.]

但無需重復我的留言, 來展示給我看

TOP

倒返轉 過放唔等如無電
水電 即係鉛酸 可用範圍係50~100% 0~50%已經會傷電
ekchk 發表於 2024-6-15 08:25

其實都要定期放電
如果唔係會結晶化

以前日本有出還原叉電器
問題係成本太高
普通人用唔起  

10幾年都未見過大陸有抄(以前通常係大公司買嚟救電池)

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

本帖最後由 s84292 於 2024-6-17 01:00 編輯
其實都要定期放電
如果唔係會結晶化

以前日本有出還原叉電器
問題係成本太高
普通人用唔起  

10幾年都 ...
madebyp90 發表於 2024-6-15 04:28


因為冇咩用,有好多電都救唔返
依家好多電池依家本身有自己的保護機制(為了安全唔爆,亦算計劃報廢的一種),
還原叉電器係唔會有作用
唔少都要需要物理手段同數碼破解主控

比如我公司最近壞左部HP notebook內置電,
佢四粒CELL壞左一粒CELL,BIOS檢查佢係直接CUT了電池保險絲,
剩低3粒CELL冇事仲有90%容量,但保險絲CUT左唔比充放任何電,只能插電用

我屋企部吸塵機又係,舊電到左某個位就會主控CUT電
換第三方電要物理比電壓去破解,就咁換電直接主控內部燒保險絲玩完

TOP

試過UPS用晒電之後撻唔著
搵IT搞話太舊搞唔掂要換
咁又無左幾皮

TOP

回覆 27# jacktsui

換 UPS 內的電有限錢 ...

TOP

回覆  jacktsui

換 UPS 內的電有限錢 ...
fred2088 發表於 2024-6-17 13:53


IT外判+ C9 HR ->  你懂的

TOP

回覆 29# jacktsui


    他們做得啱呀 !!! 唔使負責任

TOP