提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

個機箱好似 NAS 8 Bay 果隻.   但8 Bay 連埋 板, CPU + RAM, 3K~4K 應該攪 Bay 連埋 板, CPU + RAM, 3K~4K  ...
seasky 發表於 2012-2-6 12:41


唔好亂吹……

底板有8條SATA的不多,即使有,都唔會係ITX底版出現;但一用非ITX底板,個機箱都已經要好大個~
如果要細機箱又放到8隻HDD,差唔多除左要tailor-made之外就好難搵到,但無論點你要整個8bay既機箱已經差唔多半部1812+的價錢~

還有火牛的計算,八隻HDD火牛都唔平~

我話樓上唔好亂吹,因為我自己都有經驗,砌過部6bay NAS,塊板都已經比較難搵,還要搵個細機箱研究點樣塞得落六隻落去~
即使硬件搞掂,軟件都一樣煩~ 搞完OS又要搞share~
係FreeBSD/Linux搞share常常都搞到大頭佛,又多configure file要set,
但最終得出來的結果,快就係快,但始終唔方便;尤其係WebGUI S記Q記真係嬴哂~

而且香港地少,屋企豆腐潤咁細,買部NAS慳番黎個位都已經換番個尺價~

最後結論係……都係俾$買nAS啦~ 4 bay都重仍有DIY選擇,但一去到8bay,俾七八千買部NAS真係抵俾~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

唔好亂吹……

底板有8條SATA的不多,即使有,都唔會係ITX底版出現;但一用非ITX底板,個機箱都已經要好 ...
tingcrab 發表於 2012-2-6 17:31


甚是認同,我都係過來人,宜家都係科水買左 1511+ 同 712+

TOP

係, 你啱, 我寫漏左 Raid 卡!!! :P

至於機箱, 萬由 6 bay 要千幾, 8bay 要加多D.  詳細價錢要去團購區睇 ...
seasky 發表於 2012-2-6 17:34


就算加 raid card ,加埋本身好熟軟硬件,都唔可能同專屬硬件比,軟件方面更加差好遠。論穩定,功能,都好難比得上,DIY 基本上只有同價比較快的好處。整體上,始終係專用機比較好。

TOP

home use, 4 bays ok la

TOP

8bay ok wor!! 依家用4bay, 4隻2TB行RAID5得5.xTB用, 差唔多爆

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

這次拿來配合的 Seagate 2TB 硬碟. 你沒有看錯, 是外接硬碟, 最近硬碟漲太兇了, 只好買 2TB 外接硬碟來拆, 至於保固就不管它了, 現在一顆 Seagate 2TB內接硬碟要價 NT$4500, 外接的只要 NT$2,990
差唔多平成半

TOP

如果諗呢隻1812+ , 其實會唔會諗隻 2411+ 重好呢? 計家用的話. 如果要得8個bay, 我諗都係對空間有要求的人, 5bay 上 8bay, raid 5 變 raid 6, usable 由4碟變6碟, 似乎驚喜度就唔多足夠. 但對用開4bay or 樓下的用家.. 1812+ 呢個upgrade 就幾吸引了,

TOP