鋰電池先會咁,UPS 電池係無呢個問題
fakeman 發表於 2024-5-18 15:34



    UPS用乜電池呢?

TOP

UPS用乜電池呢?
1個閒人 發表於 2024-5-19 00:00


絕大部份用水電(車果種)
鋰電池只得少數型號, 但係比較貴+容量低

TOP

絕大部份用水電(車果種)
鋰電池只得少數型號, 但係比較貴+容量低
KinChungE 發表於 2024-5-18 16:33



    汽車電池, 即係鉛酸電池, 電壓低小小, 就會變得短命,
所以經常見到汽車撻唔著, 要搵[過江龍]救車

引述網上的資料, 當然最準係睇廠家指示啦
https://www.automate-app.com/blo ... A%E9%9B%BB%E6%B1%A0

TOP

汽車電池, 即係鉛酸電池, 電壓低小小, 就會變得短命,
所以經常見到汽車撻唔著, 要搵[過江龍 ...
1個閒人 發表於 2024-5-19 00:47



    撻唔著係因為冇電,有 D 人好耐無開車,或者唔記得熄燈然後過夜冇電,engine 撻著果下要好大電流,冇電當然唔得,關短命咩事?

TOP

撻唔著係因為冇電,有 D 人好耐無開車,或者唔記得熄燈然後過夜冇電,engine 撻著果下要好大電流, ...
fakeman 發表於 2024-5-18 17:54



    冇電, 即是過量放電咁解, 同意嗎?

過量放電, 便會影響電池壽命, 你冇睇LINK嗎?

TOP

本帖最後由 YO 於 2024-5-19 15:10 編輯

回覆 1# TH30


    如果公司停電大半日,我會將要用嘅file抄落手指然後用notebook,之後熄nas,或者直接收工熄機。

如果真係有緊要野做,要用nas一路做嘢,用到nas得返少少電然後關機。

如果公司真係唔可以停止運作,應該買一組發電機唔係用普通ups。

如果公司唔會買發電機即係停電唔需要工作,可以熄機收工。

TOP

冇電, 即是過量放電咁解, 同意嗎?

過量放電, 便會影響電池壽命, 你冇睇LINK嗎? ...
1個閒人 發表於 2024-5-19 09:20


冇電 =/= 過量放電
過量放電係指明明已經唔夠電, 你仲不停撻車搏佢會唔會撻得著
UPS到電池低過某電壓就自動cut電, 唔俾你開機, 根本冇可能會過量放電
除非冇哂電你都唔理佢擺一個月唔叉, 咁就有機會叉唔起

TOP

冇電 =/= 過量放電
過量放電係指明明已經唔夠電, 你仲不停撻車搏佢會唔會撻得著
UPS到電池低過某電壓就自 ...
KinChungE 發表於 2024-5-19 08:12



    啊, 我同果位師兄講開汽車, 佢唔知車係冇自動CUT電功能, 所以會出現過量放電, 即係=冇電,
即使你幾叻都好, 只要過量放電, 導致充電不足, 就會冇電達車.

  UPS通常都有自動CUT電啦, 仲可以選擇雙電源供電, 或大容量電池, 作延長供電時間添~~

TOP

本帖最後由 fred2088 於 2024-5-21 20:56 編輯

回覆 8# TH30


    用APC 新版軟件可以呀 !!! 650 現有還有得賣呢, UPS不用新科技

TOP

屋企當然係提前閂 UPS, 除非只係 support router

公司一般唔會 office hour 停電, 大公司年檢可以拉後備電去 server 房

TOP