提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

同師兄差唔多, 用開 gen 1 雖然係慢啲, 但係 DLNA server, backup iPhone photos 同 Mac timemachine 夠用所以一直都用住. 開頭諗住買多部嚟做多份 backup only. 但係唔覺意買咗部 gen 2 好有驚喜, 真係快返好多. 而家 gen 2 長著 gen 1 係 backup copy.

@goldfish, both gen1 and gen2 have rsync (in ssh).

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我其實都唔知gen 2 勁左
係keep 住睇my cloud 個forum
先知出左 行街又留意到位包裝唔同左
第一代 ...
chung922 發表於 2016-11-5 12:12


=) 我買完都唔知, 係著咗機見個 webUI 唔同晒同快咗好多先知拾到好0野.

TOP

性價比高, 恩物

TOP

我其實都唔知gen 2 勁左
係keep 住睇my cloud 個forum
先知出左 行街又留意到位包裝唔同左
第一代 ...
chung922 發表於 2016-11-5 12:12

個神人真係開發左唔少野
真係靠佢,唔係都無咁多野玩

TOP

個神人真係開發左唔少野
真係靠佢,唔係都無咁多野玩
kung92 發表於 2016-11-6 00:45



    我買左2年都未咩玩過......請問有咩心得?!

TOP

回覆 1# chung922

我近排都入左隻MyCloud EX2 Ultra 4TB (Marvell armada 385 Dual core 1.3GHz, 1GB Ram,3年保)

等神人出埋MyCloud Mirror Gen2 firmware 我都可以刷黎玩下

TOP

本帖最後由 CheeseJai 於 2016-11-6 03:05 編輯
我買左2年都未咩玩過......請問有咩心得?!
xperiac2014 發表於 2016-11-6 01:18



    我都係....

真係要樓主教下路TIM....

BTW, 邊度有穿900?

TOP

我其實都唔知gen 2 勁左
係keep 住睇my cloud 個forum
先知出左 行街又留意到位包裝唔同左
第一代 ...
chung922 發表於 2016-11-5 12:12 PM


好似好吸引咁喎
個part number 點分新同舊
WDBCTL0040HWT-NESN <=== 咁樣係舊???

TOP