hihihi123hk 當前離線
進階會員
正 SSH 用黎做咩? 可唔可以用php exec CALL? chiksum 發表於 2014-2-4 15:13
TOP
tongkai 當前離線
kaitou 當前離線
Banned
chiksum 當前離線
中級會員
應該會用ffmpeg ,然後用php exec transcode 要用ssh 裝 hihihi123hk 發表於 2014-2-5 11:04
哈雅貼 當前離線
樓主真神人也 放條P4入去已經可以即PLAY,不得了 不過如果可以唔洗RENAME先UPLOAD就更加好,因為我D FILE NAM ... 哈雅貼 發表於 2014-2-6 01:28
如果係咁的話, 你自己改CODE 改到可以食哂咁多唔同FORMAT的名, 咁就可以唔使改指定format ... chiksum 發表於 2014-2-6 01:52
正! SUPPORT 師兄知唔知有無方法可以支援streaming + transcode(主要係較resolution)呢? 我想用電 ... chiksum 發表於 2014-2-4 12:52