回覆 79# 心情


    我聽日去拎呀,有興趣??

TOP

果然有人會過大海拎機

TOP

有無人報告下拎機情況?
放機價同港版有無唔同?

TOP

我都係聽日去拎,但得16細金一部,唔知去唔去好。。。  

via HKEPC Reader for Android

TOP

我兩部大16阿,都拎得過,希望呢兩日有師兄去拎番黎report

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 83 #nikekyo

今日下午二點半船去氹仔坐威尼斯發財車去,到豐澤只認咭同email hardcopy吾認人,取細金16,港纸5595 夜晚1930先達即放6500,有自報from macau.


via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 nikekyo

今日下午二點半船去氹仔坐威尼斯發財車去,到豐澤只認咭同email hardcopy吾認人,取細金16, ...
sun20468 發表於 2014-11-1 21:18



    問過先達側門(近百記)果間-600

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

問過先達側門(近百記)果間-600
心情 發表於 2014-11-1 21:28

原價減$600?

via HKEPC Reader for Android

TOP

我都問過, 當水貨起碼減500, 又唔係多人收
可能幫補船票ONLY

TOP