本帖最後由 majai214 於 2012-3-18 01:22 編輯

多到要係條街拆....
夠唔夠清?

TOP

回復 81# majai214

d後門貨點都唔會低過原價賣掛

TOP

多到要係條街拆....
夠唔夠清?
majai214 發表於 2012-3-18 01:21 AM


wa!清到連D箱都知道係咩貨咁濟,有邊間RESELLER係呢條街乎近開鋪呢?

TOP

回復  majai214

d後門貨點都唔會低過原價賣掛
黑膠漿 發表於 2012-3-18 01:29


我可以100%肯定話俾你知,先達拎後門貨係絕對唔需要原價

TOP

Will the photo appear in apple daily tomorrow?
I guess it will

TOP

wa!清到連D箱都知道係咩貨咁濟,有邊間RESELLER係呢條街乎近開鋪呢? ...
LoBo 發表於 2012-3-18 01:37


16BK!!

TOP



100% support
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

之前有師兄 post 張相都可以當唔一定係 iPad

但呢張....

唔該 Apple 做下野啦!

唔係好難同咁多人交代!

TOP

樓主非常勇猛

勁呀

TOP

本帖最後由 charlescps 於 2012-3-18 07:44 編輯

一早估到係百記LA,開係ST 隔離,把資料SEND給APPLE總公司,話佢幫助出水貨,APPLE自然唔會放貨比佢,一於搞大佢等傳媒報導啦
RESELLER 唔係SELL 比當地人,係SELL比水貨佬,明天一人一個電話去APPLE 公司問下佢地咁都唔理,唔理就直接SEND EMAIL 去美國,說H香港個manager 唔識處理


大家比個LIKE秋煙任CHING啦,片都有,實在是捨身為大家

TOP