majai214 當前離線
生活態度
進階會員
TOP
黑膠漿 當前離線
中級會員
LoBo 當前離線
多到要係條街拆.... 夠唔夠清? majai214 發表於 2012-3-18 01:21 AM
KOBETONG 當前離線
回復 majai214 d後門貨點都唔會低過原價賣掛 黑膠漿 發表於 2012-3-18 01:29
77789 當前離線
初級會員
wa!清到連D箱都知道係咩貨咁濟,有邊間RESELLER係呢條街乎近開鋪呢? ... LoBo 發表於 2012-3-18 01:37
capilano 當前離線
wahwah 當前離線
真係頂你唔順
dulik 當前離線
人言為信
charlescps 當前離線