mano 當前離線
中級會員
澳門機大家拎去邊放? nikekyo 發表於 2014-10-31 20:12
TOP
nikekyo 當前離線
初級會員
係澳門放?定過關去珠海放? via HKEPC Reader for Android mano 發表於 2014-10-31 21:18
cyruslau 當前離線
terence_chong 當前離線
cecilia15 當前離線
raytai 當前離線
1.A1524 全網通,但有人話係澳門即場試機用唔到電信,究竟係唔係要返到大陸先用到電信CDMA? 2.• 凡於澳門 ... terence_chong 發表於 2014-10-31 22:24
aaaaabhk 當前在線
進階會員
上FB見到人地話包CDMA, 真定假 raytai 發表於 2014-11-1 10:43
心情 當前離線
有無人聽日去拎~幫我拎埋~計返船錢~ 心情 發表於 2014-11-1 17:20