jokelib 當前離線
中級會員
TOP
LaMancha 當前離線
進階會員
佢知道自己人手不足,之前就唔好食人地咁多貨喇,食完又要叫人去佢地個倉度攞... ... 豬頭骨 發表於 2013-2-8 16:25
qwe1qwe 當前離線
tony9700 當前離線
初級會員
wahwah 當前離線
真係頂你唔順
我兩件 16W 都係 8號晚出貨, 病黑貓 寄送 02-08 16:25 APPLE 中心 通過中轉站 02-09 05:03 荃灣 ... wahwah 發表於 2013-2-9 13:06
Yamato on fire, yesterday shipped, using now tony9700 發表於 2013-2-9 11:19
cklee19810419 當前離線
AOS 訂貨好似唔可以改送貨地址.如果唔係, 個個就老作個地址,然後就走到自取. 起碼佢都要送一次.冇人收貨 ... LaMancha 發表於 2013-2-9 20:55