全公司連 Management / Admin 得 2xx 人.

TOP

佢知道自己人手不足,之前就唔好食人地咁多貨喇,食完又要叫人去佢地個倉度攞... ...
豬頭骨 發表於 2013-2-8 16:25


我估你都系帮人打工,自己唔系老细。有边个老板唔想赚到尽。我地间厂明知招工困难,咪一样接咗张单至讲。出唔到货至同个各讲数。

TOP

有無人知pfs到邊日?

TOP

Yamato on fire, yesterday shipped, using now

TOP

我兩件 16W 都係 8號晚出貨,   病黑貓

寄送  02-08  16:25  APPLE 中心
通過中轉站  02-09  05:03  荃灣及葵涌中心   
送出中  02-09  08:21  荃灣及葵涌中心  

但係我都放哂假啦 ,  放五日長假,  有鬼黎收咩?!  
頭先打去佢地 hotline
超好彩等兩分鐘就有人聽,
我緊係話去自取啦,
佢話聽日就可以落返葵涌自取
希望順順利利啦
貨 點都o係自己手好D.  

TOP

我兩件 16W 都係 8號晚出貨,   病黑貓

寄送  02-08  16:25  APPLE 中心
通過中轉站  02-09  05:03  荃灣 ...
wahwah 發表於 2013-2-9 13:06



    幾時訂ga?

TOP

Yamato on fire, yesterday shipped, using now
tony9700 發表於 2013-2-9 11:19



    Which day order?

TOP

我兩件 16W 都係 8號晚出貨,   病黑貓

寄送  02-08  16:25  APPLE 中心
通過中轉站  02-09  05:03  荃灣 ...
wahwah 發表於 2013-2-9 13:06


AOS 訂貨好似唔可以改送貨地址.如果唔係, 個個就老作個地址,然後就走到自取. 起碼佢都要送一次.冇人收貨後就留通知卡.才可以自取.

TOP

AOS 訂貨好似唔可以改送貨地址.如果唔係, 個個就老作個地址,然後就走到自取. 起碼佢都要送一次.冇人收貨 ...
LaMancha 發表於 2013-2-9 20:55



你以為間間都係DHL??
DHL 就要最少派一次先可以轉地址
FEDEX 可以打電話直接去倉拎
黑貓係好似係地址都唔可以改,但可以直接去倉拎

BTW,要改地址,打800就可以

TOP

寄送  02-08  16:25  APPLE 中心
通過中轉站  02-09  05:03  荃灣及葵涌中心
送出中  02-09  08:21  荃灣及葵涌中心
帶返(休息)  02-09  17:32  荃灣及葵涌中心
貨物已交回中心  02-10  10:08  葵涌分店  

好野!    一陣落去自取...   

TOP