回復  紅Kurenai


預定送貨日期係幾多號,未夠鐘就唔洗咁心急啦
我26號一樣未出 ...
天字一號 發表於 2013-2-3 18:05


有時啲人真係心急了些。我張單28號訂。預計日子係4-7號送達。一直到昨天都係pi。 今日就pfs。估計7號前可以送到。所以成日咁心急為何?

TOP

剛剛一隻shipped, 但冇出貨email, 粒制直接變左列印發票, 而唔係追蹤出貨.有冇Ching係咁????

TOP

我都係剛shipped, 無錯, track shipment 去咗隔離,同以前print invoice位置掉轉,shipment picked up真係hkg - hkg, 以前係 szx - szx

TOP

放心啦,成日係咁,會變返的

TOP

今早還是pfs。剛剛就變成shipped了。但按追縱甚麼都未有顯示。但肯定係dhl派送。

所以未到送貨日,都唔明啲人成日咁心急。我估遲過指明日子送貨係少數。

TOP

發覺有件事好奇怪。訂過很多次蘋果產品,都是用公司地址。每次都係dhl送貨。但唯一一次用中文地址,就變為fedex送貨。不知是巧合,還是蘋果定了政策。

TOP

回復 736# LaMancha

絕對係你唸多咗

TOP

回復  LaMancha

絕對係你唸多咗
jokelib 發表於 2013-2-4 17:44


我唔知蘋果有幾多伙伴幫佢送貨。假如係 3個,送貨十次。若然是隨機分派,同一家公司派送的機會率是 1/3 的10次方。

TOP

都係錯
因為 4間並非平分

TOP

我同一A/C, 試過同一日3間送

TOP