無用嫁, 你話果個sales 呃公司唔俾公司知放俾先達你就話去ICAC篤佢姐
係門口著晒制服咁大模C樣俾你影晒相, 你就當人傻嫁咩
點解有你地口中所謂既"後門貨"去ST? 係因為依o的reseller 係門口賣俾你根本無肉食,如果唔係點解要搭骨. 打開門口做生意唔賺錢做黎做咩? 所以咪成批賣俾ST, 一黎又可即時收錢, 二黎又有錢賺, 最重要係公司決定咁做.即係老細order , 明未?
老細叫到有貨明買明賣, 有單有據,何來犯法之有? 你話收受利益?除非係相中人或者百記自己有人收左中間差價落袋就話入到佢.
仲有一點, 有人叫supplier cut B仔貨, 咪玩la, 做生意為賺錢唔係為啖氣,邊有suppler 會咁on 居 |