百X匯 will be banlisted in apple reseller list

TOP

陰謀論 其實件事俾apple指使
金錢攻擊餵飽先達打擊炒賣風氣

TOP

無用嫁, 你話果個sales 呃公司唔俾公司知放俾先達你就話去ICAC篤佢姐
係門口著晒制服咁大模C樣俾你影晒相, 你就當人傻嫁咩   
點解有你地口中所謂既"後門貨"去ST? 係因為依o的reseller 係門口賣俾你根本無肉食,如果唔係點解要搭骨. 打開門口做生意唔賺錢做黎做咩? 所以咪成批賣俾ST, 一黎又可即時收錢, 二黎又有錢賺, 最重要係公司決定咁做.即係老細order , 明未?
老細叫到有貨明買明賣, 有單有據,何來犯法之有? 你話收受利益?除非係相中人或者百記自己有人收左中間差價落袋就話入到佢.
仲有一點, 有人叫supplier cut B仔貨, 咪玩la, 做生意為賺錢唔係為啖氣,邊有suppler 會咁on 居

TOP

強烈要求IFC apple store收返來抽籤 或長開售賣,真正用家係接受登記一人一部.

TOP

多謝。我聽朝拎張相去北角老廉舉報
Ho-2 發表於 2012-3-17 18:26


支持C兄義舉
大快人心,請受小弟一

TOP

回復 63# nls1


    係啦, 佢地大粒有無唔見得光既DEAL又唔知....

所以真係要搞大佢, 推上報, 等ICAC查清楚佢有無古怪先得

TOP

走後門貨唔賣比前門,告唔告得利益輸送?
ts1720 發表於 2012-3-17 23:48



    証明真係有不合正途既手法(回佣, 台底交易ETC), 就緊係入得啦....

TOP

回復 67# CheeseJai

大模斯樣係門口著住制服企定定俾你影相, 收果個唔係傻都係癡線

TOP

其實呢D情況日日都有,唔係今次新iPad先發生
如果係成日落先達放機既朋友都應該見唔少次,每次都係百記幾車幾車咁運去先達,包晒黑膠袋,著返件風褸就推過去

TOP

本帖最後由 LoBo 於 2012-3-18 00:24 編輯
無用嫁, 你話果個sales 呃公司唔俾公司知放俾先達你就話去ICAC篤佢姐
係門口著晒制服咁大模C樣俾你影晒相, ...
nls1 發表於 2012-3-18 12:00 AM


香港其他公司就得,APPLE堂堂係一間國際大公司,應該講究型像公關架,上咗新聞,根住香港用家又一人一封E-MAIL比美國總公司話有不公平買賣,唔知會點?

TOP