德福就嚟排到我得番大灰 XYZ
winsonsam524 發表於 2014-12-23 21:50


請問幾點開始排?

TOP

16都唔放過...你地真係狼

TOP

回覆 41# 學生一名


    大約9:00 pm

TOP

回覆  學生一名


    大約9:00 pm
winsonsam524 發表於 2014-12-23 23:37


如果有貨賣, 那張無現貨發售既紙就會擺低,對嗎?

TOP

回覆  學生一名


    大約9:00 pm
winsonsam524 發表於 2014-12-23 23:37

9:00Pm?排通宵?

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 44# ivanlo418


    唔係呀張紙仲係度 我都係睇戲前口痕問下先知有貨 計埋之前嗰兩位公公婆婆 我排第四但到我 only 得大灰

TOP

回覆 45# manox


    唔係

TOP

本帖最後由 tonygor1219 於 2014-12-24 20:13 編輯

啱啱行左好多間 冇貨 用6500each 收左兩部大灰16...廢事行la 時間車錢腳骨力都唔止la

TOP

回覆 48# tonygor1219


    用6500收大灰16?

TOP

回覆  ivanlo418


    唔係呀張紙仲係度 我都係睇戲前口痕問下先知有貨 計埋之前嗰兩位公公婆婆 我排第四 ...
winsonsam524 發表於 2014-12-24 17:41


咁即係要厚住面皮當張紙唔喺度咁問

TOP